ماجرای خانه‌نشینی احمدی‌نژاد و ردصلاحیت مشایی

به گزارش یزدی نیوزسید محمدرضا میرتاج الدینی در رابطه با رد صلاحیت اصلاح طلبان،‌ این اتفاق را به نفع اصلاح طلبان دانست و گفت: تعداد افرادی که از جریان اصولگرایی تایید میشوند، ضمن تأیید حرفهای آقای حق شناس، بیشتر از اصلاح طلبان است و این هم به نفع اصلاح طلبان است. چون کاندیداهایشان محدود میشود. اصولگراها کاندیداهایشان متعدد است و آراءشان پخش می‌شود. دقیقا در انتخابات مجلس هم اینگونه بود، شورای نگهبان اگر نظری را داشته باشد، مسیری که طی میکند به نفع جریان اصلاح طلب تمام میشود، هم در کاندیداهای ریاست جمهوری و در کاندیداهای مجلس اینگونه بود.
 

معاون پارلمانی احمدی‌نژاد در پاسخ به این نکته که «احمدی ن‍ژاد در ماجرای خانه نشینی کارت قرمز گرفت.»، تأکید کرد: من معتقدم که احمدی نژاد کارت قرمز نگرفت اگر کارت گرفته باشد کارت زرد است. تفاوتش این دو قضیه اینگونه است که اینجا تبعیت نکردند و در برابر نظام ایستادند، و بیانیه صادر کردند.

اما آقای احمدی نژاد همان ۱۰ تا ۱۲ روز نهایت تمکین کردند و موضوع تمام شد. بدون آنکه بیانیه صادر کند.حق شناس در ادامه از میرتاج الدینی پرسید «شما نظرتان در مورد تأیید صلاحیت مشایی چیست؟»، سوالی که میرتاج الدینی اینگونه پاسخ داد: خب آن هم شورای نگهبان طبق ضابطه درست عمل کرد. ما عملکرد شورای نگهبان را در این خصوص درست میدانیم.
خبر آنلاین

بخش نظردهی بسته شده است..