استاندار یزد:

تلاش مخالفان ومنفعت طلبان بر تخریب دولت تدبیر وامیداست

استاندار یزد گفت: همه تلاش مخالفان و کسانی که همراه با غرض و منافع شخصی و گروهی به نقد دولت می پردازند، تخریب و ضعیف نشان دادن دولت تدبیر و امید است.

به گزارش یزدی نیوزسیدمحمد میرمحمدی در دیدار با فرمانداران شهرستان های استان تصریح کرد: مخالفان دولت همه تلاش خود را برای تخریب دولت تدبیر و امید می کنند و باید به این مهم توجه شود که دولت تنها در رئیس جمهوری خلاصه نمی شود، بلکه مجموعه وزیران، معاونان، مشاوران، استانداران، فرمانداران، بخشداران و همه کارمندان دولت را شامل می شود .
وی گفت: باید فسادهای گذشته به مردم اطلاع رسانی شود تا آنان بدانند، در مقابل یارانه ۴۵ هزارتومانی که به آنان پرداخت شده، چند برابر این مبلغ را از جیب مردم خالی کردند و اقدامات نامناسبی برای ملت ایران اتفاق افتاد .
میرمحمدی اظهار داشت: همه نظام، انقلاب، مملکت و مردم را دوست داریم و نباید اجازه دهیم به آرامش، رفاه و امید مردم خدشه ای وارد شود.
وی افزود: فرمانداران به عنوان مجریان قوانین و مقررات، خارج از چاچوب قوانین به مردم قول یا وعده ای که قابل تحقق نیست، ندهند.
میرمحمدی با تاکید بر هم اندیشی و همفکری برای پیشبرد کارهاست از تلاش کسانی که برای رضایتمندی مردم با وجود کمبود اعتبارات و امکانات تلاش مس کنند، تشکر کرد .
وی با تاکید بر حرکت فرمانداران در چارچوب قوانین و مقررات، سیاست های نظام و برنامه های دولت یازدهم از آنان خواست پاسخگویی به مردم و اقدام در راستای رضایت و ایجاد امید در جامعه را در اولویت امور قرار دهند.
استاندار یزد افزود: در دولت قبل قول هایی به مردم داده شد که به آنها عمل نشد و با عوام فریبی و سوء استفاده از سادگی و صداقت مردم به کشور لطمه های بزرگی وارد شد و باید تلاش زیادی انجام شود تا خسارت های گذشته و اقدامات نادرست قبل جبران شود.
میرمحمدی همچنین با تشریح وضعیت منابع آب استان گفت: باید با صرفه جویی در مصرف آب اعم از آشامیدنی، کشاورزی و صنعت آحاد جامعه نسبت به عواقب برداشت و مصرف بی رویه آب آگاه شوند و آب آشامیدنی مورد نیاز مردم به هر قیمتی تامین شود.
استاندار یزد به فرمانداران توصیه کرد: در حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی از واحدهایی حمایت شود که از چشم انداز توسعه و محصولات با کیفیت و قیمت مناسب برخوردارند، تا امکان حضور در بازار رقابت با سایر محصولات را داشته باشند .
میرمحمدی یزد در خصوص برگزاری دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره ریاست جمهور و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: لازم است تمهیدات لازم اندیشیده و جلسات آموزشی و توجیهی به ویژه برای کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شود تا به جای شعار، اندیشه، معرفت و کاردانی مورد توجه قرار گیرد .
استاندار یزد با بیان اینکه لازم است هریک از مسئولان، مدیران و فرمانداران حداقل دو نیروی کارآمد، متعهد و معتقد را درکنار خود پرورش دهند افزود: باید نیروسازی مورد توجه قرار گیرد و این مهم از نظر دینی و اعتقادی نیز سفارش شده تا کار مردم روی زمین نماند .
میرمحمدی در خصوص برگزاری سرشماری نفوس و مسکن نیز اظهار کرد: باید در پرسشنامه ها اطلاعات موردنیاز آورده شود و آمار درست با ضریب اطمینان بالا از مردم گرفته تا برای رفاه بیشتر و آسایش آنها به درستی برنامه ریزی شود .
در ابتدای این جلسه معاونان استاندار انتظارات خود از فرمانداران و برنامه های دولت تدبیر وامید را در استان بیان کردند و فرمانداران نیز گزارش هایی از فعالیت های انجام شده و اولویت های کاری و برنامه های سالجاری با رویکرد تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ارائه کردند.

ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..