کمک ۸۰ میلیونی به رفع سوء تغذیه کودکان اردکانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان گفت: بیش از 80 میلیون ریال در سه ماهه اول سالجاری به منظور کمک به رفع سوء تغذیه کودکان زیر شش سال پرداخت شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از ایسنا، "یدالله مروتی" یکی از رویکردهای حمایتی کمیته امداد را ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مددجویان تحت حمایت خواند و افزود: سوء تغذیه کودکان یکی از مشکلاتی است که مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر با آن مواجه هستند و کمیته امداد تلاش‌های خوبی در جهت رفع این مشکل داشته است.

وی با تأکید بر این موضوع که سوء تغذیه از مواردی است که نیاز به بررسی و مراقبت دارد، اظهار کرد: عدم کنترل سوء تغذیه و حاد شدن آن، عوارض جبران‌‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) اردکان عنوان کرد: در همین راستا و با هدف کمک به بهبود تغذیه ۶۹ نفر از کودکان زیر شش سال دارای سوء تغذیه در این شهرستان، اقدامات خوبی به عمل آمده است و در این رابطه طی سه ماهه اول سالجاری بیش از ۸۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

به گفته‌ی مروتی، این کودکان از طریق مراکز بهداشتی و درمانی شناسایی و به کمیته امداد معرفی و بسته‌های غذایی به آنان اهداء شده است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..