راز عصبانیت روزنامه کیهان برملا شد

به گزارش یزدی نیوزروزنامه کیهان در پاسخ به جوابیه  وزارت ارشاد، با تاکید دوباره بر بی پولی و فشار مالی، آسمان را به ریسمان بافت که بگوید چون افشاگری کردم، سوم شدم! 

به گزارش روزنو،در جوابیه عصبانی روزنامه کیهان که کاملا با لحن و ادبیات پاسخ ارشاد کنتراست جالبی دارد عملا می گوید ما نیازی به رتبه بندی نداریم و خودمان از همه بهتریم!
این استدلال قوی در حالی است که کیهان بدون شرکت در طرح رتبه بندی روزنامه ها، ادعای اول بودن دارد!
به قول خود حسین شریعتمداری، طرف رفت امامزاده گفت، وام میخوام! یکی بهش گفت استاد! اول برو بانک حساب باز کن بعد بیا درخواست وام بده!
به هر حال این قانون گریزی، ارثیه احمدی نژاد و سبک هواداران افراطی اوست که قانون را تا زمانی می پذیرند که به نفع شان باشد و در غیر اینصورت دستور ریختن به خیابان را می دهند!
جالب اینکه وقتی روزنامه ٢٠٠ هزار نسخه ای کیهان در ۱۵ سال پیش، امروز به تیراژ ۱۳۵۰۰ نسخه ای و برگشتی ۷ هزار نسخه ای، نزول کرده و صفحات آن روزنامه معتبر و افسانه ای به١٢ صفحه رسیده است آن هم کپی پیست از خبرگزاری ها و سایت ها.
این در حالی است که روزنامه کیهان که افشای تیراژ ۱۳۵۰۰ نسخه ای ش در هفته کذشته، بدجوری هوادارانش را دلسرد و رازداران توپخانه را عصبانی کرده، در پاسخ به جوابیه وزارت ارشاد  در خصوص طرح رتبه بندی روزنامه ها با حسادت خاصی نوشته است: چگونه روزنامه‌های خاصی مانند ایران و اطلاعات و دنیای اقتصاد و خبرورزشی و خراسان در رتبه اول هستند و ما سوم؟
این حسادت پدرخوانده ، در حالی بیان می شود که کیهان در ابتدای همین پرسش می نویسد: کیهان برای اثبات پیشرو بودن نیاز به قضاوت ندارد اما به قول ظریفی: شما که میگین ما بهترین هستیم، چرا جر زنی میکنید؟! اذیت شدین که بقیه از شما نمره بهتری گرفتن؟
هر مخاطب معمولی هم میداند که تفاوت است میان روزنامه ۱۲ صفحه ای کیهان با ۸۶ درصد مطلب کپی شده در صفحات رویی از سایت ها و خبرگزاری ها(طبق پژوهشی معتبر در دانشگاه تهران) با روزنامه های پرصفحه،  آنهم با تیراژی حداقل ۴ برابر کیهان. درصد مطالب تولیدی در ٥ روزنامه  ایران، اطلاعات، دنیای اقتصاد، خبرورزشی و خراسان.
جناب استاد کیهان: مشک آن است که خود ببوید

۱ دیدگاه

  • محمد

    راستی سال ۸۸ کی گفت بریزن تو خیابونا احمدی نژاد بود
    نه غلام……………….
    فکر کردید مردم ….. مثل شما هستند ……….