آئین تکریم و معارفه مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد‌ برگزار شد؛

نهادینه کردن حس مسئولیت‌پذیری در جامعه از مهمترین رسالت‌های هلال احمر است

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور، این سازمان را نماد همبستگی،‌ مشارکت و مهربانی خواند و تاکید کرد: نهادینه کردن حس مسئولیت‌پذیری در جامعه، یکی از مهمترین رسالت‌های هلال احمر است.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از ایسنا، "فرحناز رافع"،در حاشیه آئین تکریم و معارفه مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد‌ با اشاره به نقش جمعیت هلال احمر در مدیریت و کاهش آسیب‌دیدگان در مواقع بحرانی،‌ خاطرنشان کرد: همبستگی و مشارکت عمومی، نقش مهمی در کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث طبیعی و غیر طبیعی ایفا می‌کند.

وی در این باره تصریح کرد: جذب مشارکت اقشار مختلف اعم از فرهنگیان،‌ بازاریان و‌ دانش‌آموزان از مهمترین رسالت‌های جمعیت هلال احمر در راستای نهادینه کردن حس مسئولیت‌پذیری در جامعه است.

رافع افزایش تعداد اعضا و داوطلبان را موثرترین راهکارهای اجرای فعالیت‌های گسترده در راستای تأمین سلامت عمومی جامعه در مواقع بحرانی عنوان کرد و ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان یزد از جمله استان‌های شاخص کشور در بحث عملکردی محسوب می‌شود.

وی عملکرد جمعیت هلال احمر یزد در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و جذب مشارکت‌های مردمی را مطلوب خواند و در ادامه بیان کرد: حمایت و کمک مستمر به نیازمندان و بیماران صعب‌العلاج در طرح پنجره‌های امید از جلمه اقدامات شاخص خانه داوطلبان هلال احمر استان یزد است.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور به ظرفیت‌های بالای هلال احمر یزد نیز اشاره کرد و گفت: انتظار داریم که  جمعیت هلال احمر یزد در عرصه‌های مختلف تاب‌آوری،‌ توانمندسازی و همچنین فعالیت‌های اجتماعی نظیر پیشگیری از اعتیاد و بیماری اچ.آی.وی، فعال‌تر عمل کند.

رافع در پایان نیز از مسئولان و مدیران اجرایی استان یزد خواست تا با همراهی و حمایت از جمعیت هلال احمر یزد،‌ بیش از پیش نسبت به توسعه این نهاد مردمی اقدام کنند.

بخش نظردهی بسته شده است..