ازدیشب تاکنون:

قطعی و اختلال گسترده تلفن های همراه استان یزد

در حالیکه طبق اعلام شرکت مخابرات استان یزد ،به علت عملیات اجرایی شبکه ، تلفن های همراه استان یزد از ساعت 24 دیشب اختلال و قطع مواجه بوده است تا این لحظه هنوز این مشکل مرتفع نشده است.

به گزارش یزدی نیوزاین در حالی است که مقرر بود ساعت ۵صبح امروز این اختلال و قطعی از سوی مخابرات یزد برطرف شود.
در همین حال مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات استان یزد گفت: مشکل قطعی تلفن همراه شهر یزد که از یکشنبه شب اتفاق افتاده بزودی و با تلاش متخصصان رفع خواهد شد.
اما وی زمان دقیقی از مرتفع شدن این مشکل نگفته است.
عبدالمجید معنوی در گفت و گو خبرنگار ایرنا افزوده است: به علت توسعه و برگردان سیستم های پاور مرکز موبایل استان، تلفن های همراه اول استان با قطعی و اختلال همراه شد.
وی اظهار داشت: متخصصان شرکت مخابرات استان از شب گذشته با مشارکت شرکت ارتباطات سیار ایران در حال رفع مشکل هستند.
مسئول روابط عمومی مخابرات یزد با بیان اینکه با این توسعه سیستم های استان یزد از حالت معمولی ارتقاء خواهد یافت اضافه کرد: امکان کیفی تلفن ها بالا می رود و مشترکان می توانند به صورت آسان تر از امکانات تلفن همراه بهره مند شوند.
معنوی درباره اطلاع رسانی درباره این قطعی ناگهانی گفت: از روز گذشته به صورت گسترده و مرتب در صدا و سیما و سایر رسانه و حتی شبکه مجازی در این خصوص اطلاع رسانی شده است.

تابناک

۷ دیدگاه

  • سعید

    خخخخ چرا دروغ اطلاع رسانی ک نشده بود ک

  • بینام

    یعنی آدم می مونه چی بگه به اینا
    تاسف تاسف تاسف

  • علیرضا رحمانی

    با سلام شهر یزد از هیچ گونه امکانات رفاهی مثل مترو شهر بازی و زیبا سازی شهر و حتی اتوبوس خوب برخوردار نیست و چند روز مشکل آب داریم چند روز مشکل مخابراتی و چند ساعت مشکل برق رسانی داریم اگر همین مشکل مخابراتی وآب رسانی در شهر تهران اتفاق می افتاد مردم اعتراض میکردند ولی مردم یزد صداشون هم در نمیاد

  • علیرضا رحمانی

    مملکت بی قانون یعنی این هر کس هر کار دلش میخواد میکنه بدون عذر خواهی در رابطه با اطلاع رسانی هم دروغ میگویند اگر هم اطلاع رسانی شده باشه ما که نفهمیدیم

  • ناشناس

    خاک تو سر مسولین

  • میلاد

    این متخصصان استان رو با همکاری متخصصان کشوری نمیتونستید روز تعطیل به کار بگیرید؟ اینقدر کار و زندگی مردم بی اهمیت هست؟ ۳ روز تعطیلی عید فطر داشتیم با جمعه… ترسیدین از حجم پیام کوتاهتون کم بشه؟ ایران به دست مدیرانی چون شما راههای ترقی رو به سرعت طی خواهد کرد..

  • حسن حیدری

    آره ارتقاء کیفی ! … ملت همه میدونن که تو یزد چه خبره