سخنی با نماینده ۵ شهرستان استان یزد

در خبرها آمده بود که جناب آقای صباغیان نماینده محترم مردم ۵ شهرستان استان یزد در اظهار نظر و تذکری  اینگونه مطرح کرده اند که : «از آنجا که بحث حقوقهای نجومی، بحث ملی است و سلب اعتماد عمومی شده است پیشنهاد من این است که آقای رئیس‌جمهور عذرخواهی کند.»

جناب آقای صباغیان عزیز ابتدا از شما سپاسگزارم که زبان گویای مردم هستید و بدون لکنت زبان به بیان دردهای جامعه و مردم می پردازید.
اما پرسشی که مطرح است این است که برادر ارجمند و گرامی! آیا موضوع حقوق‌های نجومی صرفا در دولت وجود داشته که تنها خواستار عذرخواهی رییس جمهوری شده‌اید؟
آیا سایر قوا از این عارضه و رسم نادرست مصون و بی‌خطا بوده‌اند که عذرخواهی روسای سایر قوا را مطالبه نکرده‌اید؟
موضوع مهم‌تر این که از شما به عنوان نماینده ۵ شهرستان استان یزد می‌خواهیم همچنان که به درستی به موضوع تبعیض پرداخته‌اید، به موضوع فسادهای اقتصادی گسترده‌ای که دولت قبلی برای این مملکت به ارث گذاشته نیز ورود کنید و خواستار به محاکمه کشیدن آمران و عاملان این فسادهای اقتصادی شوید.
بی تردید هم به لحاظ کمی، و میزان ارزش ریالی و هم به لحاظ کیفی و میزان لطمه‌ای که فساد اقتصادی دولت قبلی به اعتماد مردم و سرمایه‌های این مملکت وارد ساخته، اهمیت پیگیری مقابله با آمران و عاملان آن مفسده اقتصادی نه تنها کمتر از موضوع حقوق‌های نامتعارف و نجومی نیست، بلکه اهمیتی مضاعف دارد.
شما با طرح و پیگیری درخواست رسیدگی عادلانه به این مفسده‌ها که سرمایه‌های بی نظیر کشور در آن دوره هشت ساله را بر باد داده است، هم صداقت خود را در پیگیری خواست‌های مردمی به اثبات می رسانید و هم با همراه شدن با این مطالبه مردمی جایگاه مجلس شورای اسلامی را در موضع نظارتی تقویت می نمایید.
پیشاپیش از تلاش‌های صادقانه‌ای که جناب‌عالی و سایر نمایندگان خدوم استان یزد برای استقرار پیشرفت، و گسترش عدالت و آزادی و نیز  رفع تبعیض و فساد و فقر دارید صمیمانه سپاسگزاری می‌شود.
محمد امامی/تابناک

۱ دیدگاه

  • مجمد علی رضائی

    این اقای صبا غیان از فرزندان مر حوم ایت الله شیخ محمد تقی بافقی است که این گونه ابوذر مانند حرف میزند