واکنش تابش به احتمال تشکیل فراکسیون اصلاح‌طلبان در مجلس:

از هر اتفاقی که بین اعضای فراکسیون امید جدایی بیندازد جلوگیری می‌کنیم

تلاش ما این است که فراکسیون امید فعالیتش را در قالب همان ائتلافی که داشته است پرثمرتر ادامه دهد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا تابش نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در مورد وجود اختلاف در بین اعضا فراکسیون امید گفت: شاید راجع به روش کار نظرات متفاوتی در فراکسیون وجود داشته باشد ولی خوشبختانه همه اعضای این فراکسیون "ید واحده" هستند و مستحکم و خوب و با روحیه کار را دنبال می کنند .

نماینده مردم اردکان در مجلس در مصاحبه با خبرنگار عصر ایران با بیان اینکه اعضای این فراکسیون همانند عنوان فراکسیون با امید به آینده کارشان را ادامه می دهند در مورد گلایه های عارف اظهار داشت: آقای عارف ممکن است از هم پیمانان در انتخابات گلایه‌هایی داشته باشند ولی از فعالیت اعضای فعلی فراکسیون امید هیچ گلایه ای ندارند.

فراکسیون امید در مجلس دهم متشکل از نمایندگانی است که از طریق فهرست امید به سرلیستی محمدرضا عارف در انتخابات  به پارلمان راه پیدا کردند.

اکثر اعضای این فراکسیون اصلاح طلب و از طرفداران دولت هستند. محمدرضا عارف هم اکنون ریاست این فراکسیون را به عهده دارد.

تابش عضو کمیسیون برنامه و بودجه همچنین در مورد اینکه برخی از اعضا این فراکسیون که از اعضای حزب اعتدال و توسعه هستند گرایش هایی به لاریجانی دارند و آیا این گرایش درآینده باعث جدایی آنها از این فراکسیون نمی‌شود گفت: ما همه سعی و تلاشمان این است که فراکسیون همانگونه که با تعامل و همراهی همه شکل گرفته است راهش را با همان تعامل ادامه دهد.

این نماینده اصلاح طلب مجلس در مورد احتمال تشکیل فراکسیونی جدا از فراکسیون امید به نام فراکسیون اصلاح طلبان نیز گفت: ما سعی می کنیم که چنین اتفاقی نیفتد و از بروز چنین اتفاقی که بخواهد بین اعضا فراکسیون امید جدایی بیندازد جلوگیری می کنیم ولی به هر حال هر چیزی محتمل است .

تابش خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه بنده در مجالس قبلی باید بگویم هر احتمالی وجود دارد ولی همه تلاش ما این است که فراکسیون امید فعالیتش را در قالب همان ائتلافی که داشته است پرثمرتر ادامه دهد.

بخش نظردهی بسته شده است..