دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد:

معوقات بانکی عامه مردم تقسیط می‌شود

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد گفت: معوقات بانکی عامه مردم تقسیط می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: کسانی که پرداخت‌های معوق دارند می‌توانند با مراجعه به بانک‌های استان نسبت به تقسیط بدهی خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استمهال تسهیلات سررسید گذشته نیز در دستور کار بانک‌های استان قرار گرفته است کسانی که از تسهیلات بانک‌ها استفاده کرده و به هر دلیلی نتوانستند اقساط تسهیلات خود را پرداخت کنند اکنون برای تقسیط آن اقدام نمایند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد افزود: تمهیداتی اندیشیده شده تا معوقات بانکی برای مدت سه سال تقسیط شوند و تقاضا داریم تا شهروندان برای تقسیط اقدام کنند که از حالت معوق بدهی و سررسید گذشته خارج شوند.

وی عنوان کرد: به دلیل بروز مسائل و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها که شرایط بازار را به هم زد و موجب رکود شد باعث شد تا بسیاری از خوش‌نامان اقتصادی استان در پرداخت دیون خود به بانک‌ها با مشکل مواجه باشند و به دنبال آن نیز سایر مردم نیز در این زمینه دچار مشکل شدند.

رضایی تصریح کرد: در هرصورت شرایط خوبی فراهم شده و به هر شکل کلیه بانک‌ها بخش‌نامه‌های استمهال و تقسیط را دریافت کرده و طبق آن عمل می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه بانک‌ها هیچ فشاری بر روی مشتریان خود نخواهند داشت افزود: همه تلاش ما مذاکره و گفت‌وگو با مشتریان برای حل مشکل و ارائه راهکارهای مختلف برای پرداخت معوقات است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها ادامه داد: بازگشت پول به شبکه بانکی، به نفع خود اقتصاد استان و خود مردم است چراکه با افزایش اعتبارات در سطح بانک‌های استان می‌توان اقدامات موثر اقتصادی انجام داد.

بخش نظردهی بسته شده است..