فوتبال ساحلی برسام اردکان جوان و با انگیزه است

به گزارش یزدی نیوزسرمربی تیم فوتبال ساحلی برسام اردکان گفت: این تیم از ویژگی جوانی بازیکنان و با انگیزه بودن برخوردار است که این امتیازات باعث کسب نتیجه در بازی ها می شود.

علی رحیمی پس از برتری تیم برسام اردکان بر خزر رودسر افزود: تیم فوتبال ساحلی خزر رودسر از تیم های مدعی و با سابقه در این رشته در کشور محسوب می شود .
وی ادامه داد: منشاء فوتبال ساحلی ایران را باید شهرستان رودسر دانست که تعداد قابل توجهی از بهترین ملی پوشان این رشته نیز از این تیم و منطقه می باشند .
سرمربی برسام اردکان اظهار داشت: تیم ما یک تیم جوان و مقداری نیز کم تجربه است که در لحظات سخت مسابقات باید بیشتر دقت و تلاش کند .
رحیمی گفت: در مسابقه در برابر تیم خزر رودسر با وجود جوانی، بازیکنان برسام خوب ظاهر شدند و به برد خانگی و کسب سه امتیاز این دیدار دست یافتند .
وی در خصوص مسابقه هفته آینده این تیم در برابر دیگر تیم یزدی (مقاومت گلساپوش) اظهار داشت: تیم مقاومت گلساپوش از تیم های خوب لیگ است و ملی پوشان خوبی دارد .
سرمربی برسام اردکان اظهار امیدواری کرد: این دیدار با حضور دو تیم یزدی بنحو شایسته، کیفی و از لحاظ فنی، خوب برگزارشود .
رحیمی از حامیان و هواداران تیم برسام اردکان قدردانی و ابراز امیدواری کرد تا این تیم ادامه رقابت ها را با خوبی و قوت برگزار کند .
در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور پنجشنبه شب تیم برسام اردکان در این شهر چهار بر سه حریف خود خزر رودسر را شکست داد.
مسابقات لیگ برتر ساحلی کشور با حضور ۱۳ تیم بصورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود .
تیم های مقاومت گلساپوش و برسان اردکان دو نماینده استان یزد در این رقابت ها هستند .

منبع: ایرنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..