نماینده اصلاح طلب اردکان:

حقوق مدیران شاغل در همه قوا باید بررسی شود/ موضوع حقوق های نجومی، خط تخریب است

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید براین که بررسی حقوق های نجومی در همه قوا از جمله قوه مقننه و قوه قضاییه نیز باید بررسی شود، تصریح کرد: با اذن مقام معظم رهبری می توان حقوق نهادهای زیرمجموعه ایشان را نیز بررسی کرد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا تابش در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، درمورد بررسی حقوق مدیران، اظهار کرد: بررسی این موضوع وظیفه دستگاه های نظارتی اعم از دستگاه های نظارتی که دولت هستند، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سازمان بازرسی کشور، دیوان محاسبات، مجلس و … است.

وی افزود: دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی نیز گزارشی را آماده کرده، که ارائه می دهد؛ در واقع گزارش اولیه آماده شده و در مرحله بعد کمیسیون های مربوطه می توانند وظیفه نظارتی خود را ایفا کنند منتها این امر تنها مربوط به دولت نیست؛ حقوق های نجومی خط تخریبی ای است که دنبال می شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای رسیدگی منصفانه، موضوع حقوق های نجومی در قوای مقننه و قضاییه نیز باید بررسی شود چرا که مصادیقی هست که مشمول این ناروایی ها می شود و نارسایی هایی در قوه مقننه و قوه قضاییه هم وجود دارد که به آن ها باید رسیدگی شود.

تابش همچنین با تاکید بر مطلوب خواندن ایجاد شفافیت در جامعه، گفت: برای تحقیق، تفحص و بازرسی نهادهای زیر نظر رهبری نیاز به اذن مقام معظم رهبری است اجازه ایشان شرط است.

بخش نظردهی بسته شده است..