در دومین جلسه:

هشدار مجمع نمایندگان استان یزد نسبت به تخصیص نیافتن سهمیه خط انتقال آب

مجمع نمایندگان استان یزد نسبت به تخصیص نیافتن سهمیه کامل خط اول انتقال آب به استان و دست اندازی به این خط هشدار داد.

به گزارش یزدی نیوزدر دومین جلسه مجمع نمایندگان استان یزد که عصر سه شنبه برگزار شد، تشکیل شورای سیاست گذاری آب استان با مشارکت متخصصان و صاحب نظران استان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
در ابتدای این جلسه، منتخبان استان یزد در خانه ملت با قدردانی از حضور تاثیرگذار مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس، آنرا نشانگر تعهد و دلبستگی مردم به آرمان های والای انقلاب اسلامی دانستند.
نمایندگان استان همچنین با تبریک عید سعید فطر، ابراز امیدواری کردند تا برکات ماه مبارک رمضان در زندگی مردم شریف و جامعه، جاری و ساری باشد.
در ادامه، پیرامون چگونگی تخصیص سهمیه خط اول انتقال آب به استان و وضعیت خط دوم انتقال بحث و تبادل نظر صورت گرفت که نمایندگان مردم استان ضمن تشریح پیگیری ها و مذاکرات انجام شده با مسئولان کشوری، از وضعیت نامطلوب آب استان و کیفیت پایین آب شرب ابراز نگرانی کردند و نسبت به عدم تخصیص کامل سهمیه آب تعیین شده از خط اول و دست اندازی به این خط هشدار دادند.
مجمع نمایندگان استان یزد پیگیری مؤثر مسئولان اجرایی و اعلام نتیجه به نمایندگان مجلس و افکار عمومی در زمینه تخصیص سهمیه آب استان را خواستار شدند.
همچنین پیشنهاد تشکیل 'شورای سیاست گذاری آب استان' مطرح و قرار شد تا این شورا با مشارکت متخصصان و صاحب نظران باسابقه و مجرب استان به عنوان بازویی مشورتی، با پیگیری مسئولان اجرایی و حمایت نمایندگان استان راه اندازی شود تا نسبت به مسئله حیاتی تامین آب استان، تخصصی تر و اثرگذارتر از قبل تصمیم گیری شود.

بخش نظردهی بسته شده است..