۱۳۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در یزد کشف شد

به گزارش یزدی نیوزرئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام یک عملیات برنامه‌ریزی شده ۱۳۳ کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند.

سرهنگ محمدحسین ستوده‌نیا اظهار داشت: بعد از دریافت خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله موادافیونی از یزد به شهرهای شمالی را دارند بررسی موضوع به ماموران عملیات مبارزه با مواد مخدر سپرده شد.

وی افزود: ماموران پلیس ضمن انجام کار اطلاعاتی و در یک عملیات برنامه‌ریزی شده خودروی سواری پزو ۴۰۵ مربوط به سوداگران مرگ را در یزد متوقف کردند.

ستوده‌نیا تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۳۳ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۱۲۸کیلوگرم تریاک و پنج کیلوگرم هروئین کشف شد و سه سوداگر مرگ نیز در این زمینه دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با اشاره به ماموریت نیروی انتظایم برای کشف این محموله قاچاق مواد مخدر، تصریح کرد: قاچاقچیان دستگیر شده به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

وی قاچاق مواد مخدر را یکی از معضلهای بزرگ در راه تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین حفظ سلامت جامعه دانست و گفت: نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با این پدیده شوم با جدیت تمام فعالیت می‌کند.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..