طی نشستی:

درآمد یزد در فصل بهار ۲هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعلام شد

رئیس ستاد درآمد استان یزد میزان درآمد استان در فصل بهار امسال را دو هزارو 600 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این میزان درآمد، کاهش 16 درصدی نسبت تحقق درآمد مورد پیش بینی برای فصل بهار را نشان می دهد.

به گزارش یزدی نیوزحمیدرضا نصری زاده  در جلسه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان یزد با تبیین جایگاه درآمدی ابلاغی استان از سوی دکتر نوبخت در سال ۹۵ گفت: از مجموع ۷۷۰ هزار میلیارد ریال درآمد کشور در سالجاری، استان یزد با درآمد ۱۲هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال رتبه سیزدهم را در بین استان ها داراست.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد افزود: از لحاظ درآمدی استان های تهران، اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی، هرمزگان، بوشهر، آذربایجان شرقی، فارس، کرمان، مرکزی، البرز و مازندران به ترتیب در رتبه های اول تا دوازدهم و بالاتر از یزد قرار دارند.
نصیری زاده اضافه کرد: عملکرد درآمدی استان در سه ماه ابتدایی امسال شامل درآمدهای عمومی، مالیاتی، مالکیت دولت، خدمات و فروش کالا، جرائم، خسارات و درآمدهای متفرقه است.
وی همچنبن، میزان مالیات‌های غیرمستقیم استان اعم از مالیات بر ارزش افزوده، عوارض خروج از کشور، شماره گذاری و نقل و انتقال اتومبیل را نیز ۸۵ میلیارد ریال اعلام کرد.
در ادامه، درآمدهای جرائم و خسارات مشتمل بر جرائم رانندگی، جرائم ماده ۱۹۹ قانون کار، قانون شکار و آلودگی در مدت سه ماهه بررسی و میزان آن ۷۰میلیارد ریال اعلام شد.
میزان درآمد حاصل از خدمات و فروش کالا‌های استان هم ۶۰ میلیارد ریال اعلام شد که اغلب آن مربوط به اداره کل ثبت اسناد و املاک و ناجا بوده است.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..