معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد:

امدادرسانی به حادثه دیدگان ریزش ساختمان در یزد / ۱۰ نفر حادثه دیده اند+تصاویر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از امدادرسانی امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان یزد به حادثه دیدگان ریزش ساختمان در خیابان کاشانی یزد بمدت ١٧ ساعت خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / سید جواد میرحسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : صبح دیروز بنا به گزارش و اعلام آتش نشانی به مرکز eoc هلال احمر استان یزد به حادثه ریزش ساختمان در خیابان کاشانی درخواست نیرو کمکی و امدادرسانی نیروهای هلال احمر شدند که نجاتگران هلال احمر پس از اعلام حادثه به محل اعزام شدند .

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : پس از حضور در محل حادثه  سه تیم  آوار ، یک تیم زنده یاب  ، یک تیم آنست و یک تیم ارزیاب تقسیم بندی تا بازدهی بالاتری جهت امدادرسانی داشته باشد که نجاتگران همراه با کمک نیروهای دیکر امدادی آتش نشانی مشغول به آواربرداری و جستجو و نجات فرد زیر آوار شدند .

میرحسینی در ادامه عنوان کرد: همچنین تیم آنست (سگ های جستجو و نجات ) هلال احمر با یک سگ از صبح حادثه در محل حضور و با حضور چندین وعده در محل ریزش آوار محل فرد زیرآوار را تشخیص تا عوامل امدادی آن منطقه را آوار برداری کنند .

وی بیان داشت : پس از ١٧ ساعت عملیات بی وقفه نجاتگران هلال احمر و نیروهای امدادی آتش نشانی فرد محبوس شده در زیر آوار بیرون آورده شد که متاسفانه فوت شده بود .

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : این حادثه۱۰ نفرحادثه  دیده در پی داشت که سه نَفَر مصدوم  و یک نَفَر بر اثر ریزش ساختمان و حجم انبوه آوار بر روی وی متاسفانه فوت نمودند.

لازم به ذکر است دستگاههای اجرایی اعم از هلال احمر ، آتش نشانی ، اورژانس، نیروی انتظامی ، شهرداری ، اداره برق و مدیریت بحران نیز حضور داشتند .

۱ دیدگاه

  • ماهان

    چقدر خوب ميشد حالا كه گروه امداد يزد از سگ براي نجات مردم استفاده كرده يك گزارش از پناهگاه اميد يزد تهيه ميكردين تا مردم قدر اين حيوان ارزشمند رو بدونن و يك قدمي براي ترويج فرهنگ حيوان دوستي بردارين