آغاز عملیات گازرسانی به هفت روستای اردکان

به گزارش یزدی نیوزعملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای باقیمانده بخش عقدا و  مرکزی شهرستان اردکان با حضور مدیر کل شرکت گاز استان و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، آغاز شد.

"منوچهر فلاح" مدیر عامل شرکت گازاستان یزد در تشریح این طرح گفت: این طرح با عتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و با ایجاد ۶۱ کیلومتر شبکه توزیع، ۱۶ کیلومتر شبکه تغذیه، نصب دو ایستگاه تقلیل فشار (TBS) و قابلیت نصب ۲۰۰ عدد انشعاب، موجب بهره‌مندی روستاهای فخرآباد، چاه افضل، زرجوع، پازر، حسن آباد انارکی، بلیل و دوگان از این نعمت خدادادی خواهد شد.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت گاز استان یزد در سال گذشته، یادآور شد: تاکنون در استان یزد با اجرای بیش از هفت هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه پلی اتیلن و فولادی،  19 شهر و ۲۴۱ روستا به شبکه گاز طبیعی متصل شده و عملیات گازرسانی به شهر بهاباد به عنوان تنها شهر باقیمانده استان و ۱۰۵ روستای دیگر در دست اجراست.

فلاح در پایان خواستار همکاری هرچه بیشتر مردم و مسئولین منطقه به منظور تهسیل و تسریع در روند عملیات اجرایی طرح گازرسانی به هفت روستای شهرستان اردکان شد تا در موعد مقرر شاهد اتمام طرح و گازرسانی به روستاهای مورد اشاره باشیم.

"محمدرضا تابش" نماینده مردم اردکان نیز در این مراسم، حضور در جمع مردم روستا و رسیدگی به مشکلات آنان را بسیار مهم دانست و گفت: هر چند تمام مسائل مطرح شده در چنین جلساتی قابل حل شدن نیست ولی تداوم این نشست‌ها و پیگیری‌های بعدی می‌تواند باعث مرتفع شدن نیازهای اساسی روستائیان شود.

وی اضافه کرد: طرح گازرسانی به چند روستای باقیمانده در بخش‌های عقدا و مرکزی اردکان، از مصوبات و تعهدات دستگاه‌های اجرایی در این جلسات با مردم و شوراهای اسلامی روستا است.

تابش در پایان ابراز امیدواری کرد که با روشن شدن مشعل گاز  در این روستاها، موجبات رضایت مردم فراهم شود.
 

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..