جشنواره صنایع برتر در یزد

به گزارش یزدی نیوزدبیر جشنواره صنایع برتر استان یزد با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره صنایع برتر یزد گفت: برگزاری این جشنواره از سوی بسیج مهندسین استان موجب نمایان شدن استعدادهای صنایع می‌شود.

محمدرضا نوری با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: برگزاری این جشنواره در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و بندهای ۲۴گانه آن در خصوص اقتصاد مقاومتی است تا صنعت استان را بیش از پیش، در مسیر تحقق الگوی اقتصاد مقاومتی قرار دهد.

وی ادامه داد: در این جشنواره، واحدهای تولیدی صنعتی استان که در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشته در رقابتی سالم مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا براساس توانمندی‌ها، نقاط قوت و قابل رشد و نقاط ضعف و کاستی‌ها به سمت بهسازی و بهبودی در راستای اقتصاد مقاومتی پیش بروند.

نوری با بیان اینکه برگزاری این جشنواره با همت سازمان بسیج مهندسین استان و همکاری تشکل‌های خصوصی از جمله خانه صنعت یزد خواهد بود، عنوان کرد: واحدهای شرکت‌کننده از ۲۲ تا ۲۵ تیرماه در محل کارخانه جنوب در نمایشگاه نیز حضور خواهند داشت.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی و بهسازی صنایع فعال در حوزه اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: تمهیداتی اندیشیده شده تا شرکت‌کنندگان در جشنواره بتوانند ضمن معرفی محصولات خود، با همکاری کلینیک تخصصی صنعت، معدن و تجارت استان مطابق با شرایط اقتصاد مقاومتی مسائل خود را حل و فصل کنند.

دبیر جشنواره صنایع برتر استان یزد با اشاره به وضعیت فعلی صنایع و رکود بی‌سابقه حاکم بر بازار اظهار داشت: تهدیدات بی‌شماری صنایع را احاطه کرده که برخی داخلی و برخی نیز خارجی هستند، بر این اساس تلاش بسیج مهندسین استان بر این است تا با کمک نخبگان و تکیه بر ظرفیت‌های بسیج، صنعت و تولید استان را به حدی از قدرت و پویایی برساند تا در برابر تهدیدات داخلی و خارجی استوار باشد.

وی با بیان اینکه قطعا بهبودی و خروج از وضعیت فعلی در انتظار صنایع استان است عنوان کرد: ضرورت توجه به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و اقدام عملی به منویات حضرت آقا در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی به ویژه اقتصادی می‌تواند راهگشای تمام مشکلات کشور باشد.

دبیر جشنواره صنایع برتر استان با بیان اینکه راه نجات کشور توجه به اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: خودباوری و تکیه بر سرمایه‌های داخلی می‌تواند ما را از همه مشکلات رهایی بخشد.

منبع: فارس

 

بخش نظردهی بسته شده است..