واکاوی یک جریان:

پشت پرده حملات جدید به دولت لو رفت/چرا دلواپسان در برابر ۸سال فساد دولت مهرورز سکوت کردند؟

چگونه باورکنیم کسانی که 8 سال در برابر فساد دولت قبل سکوت کردند، برای چندفیش حقوقی صداقت دارند.

به گزارش یزدی نیوزمردم تعجب می‌کنند چرا برای بعضی‌ها این همه تبلیغ پیرامون فیش‌های حقوقی مدیران دولت اهمیت پیدا کرده است. مگر آنها در دولت قبل اختلاس‌های چند هزار میلیاردی را ندیده‌اند، بنیاد فساد دولتی کجا گذاشته شد؟

 …از بازگشت امید واعتماد به مردم، پس از انتخابات عصبانی هستند و می‌خواهند این روحیه و خشم خود را به مردم هم سرایت دهند.  
خودسرها! احساس تکلیف می‌کنند سفارت عربستان را آتش می‌زنند. مملکت را ناامن جلوه می‌دهند، تا هیچ سرمایه‌گذار و جهانگرد خارجی جرات نکند از مرزهای کشور عبور کند تا چه شود؟ هیچ! آنها که مواجب خود را می‌گیرند تا به مردم ثابت گردد انتخاب اشتباهی کرده‌اند و این اشتباه را دور بعد تکرار نکنند
اگر بعنوان جایگزین از فردی اسم می‌برند که مردم بیشترین حساسیت را نسبت به او دارند، صرفا برای عصبانی کردن آنها و سنجش واکنش افراد ومحافل سیاسی است وگرنه در داخل خودشان به خوبی می‌دانند این امر امکان پذیر نیست.
مردم  بی‌شک دولت تدبیر وامید را شایسته آن می‌دانند که برای چهارسال دیگر از مردم فرصت بگیرد ولی انتظار دارند با این پشتوانه مستحکم، در برابر زیاده خواهی‌ها و مانع‌تراشی‌ها بایستد و کوتاه نیاید.
روز نو

۲ دیدگاه

  • hamid

    سایت محترم یزدی نیوز از آخرت بترس صادق باش من نمیخواهم بگویم این تحلیل درست است یا غلط میخواهم بگویم چرا بی انصافی مگر سایت شما نبود که حقوق یکساله درست یا غلط قاضی مرتضوی را حقوق ۶ ملیون تومانی تبلیغ میکرد الله اکبر از دو رویی از بی انصافی و …

  • ناشناس

    دیروز کامنت گذاشتم سایت مدعی آزادی چرا انرا نشر ندادی ایا این است رسم ازادگیاست