سرپرست فرمانداری یزد:

تعامل دستگاه های اجرایی در توسعه شهرستان یزد

سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به کمبود اعتبارات در سال های گذشته گفت: با وجود مشکلات مالی و کمبود اعتبارات، دستگاه های اجرایی می توانند با همراهی و تعامل بین بخشی بسیاری از اهداف توسعه ی شهرستان را محقق سازند.

به گزارش یزدی نیوز، رئیس و عضو شورای اسلامی شهر، شهردار، معاون حمل و نقل و ترافیک و مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری یزد با سرپرست فرمانداری یزد دیدار کردند.

" مصطفی سالاری " در این دیدار به برنامه ها و رویکرد های وزارت کشور در سال ۹۵ اشاره کرد و افزود: موضوع اقتصاد مقاومتی، تکریم ارباب رجوع و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از مهمترین برنامه هایی است  که وزیر محترم کشور در ابتدای سال بر اجرای صحیح آن تأکید داشته اند.

سرپرست فرمانداری یزد اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر باید در این فرصت یکساله ای که دارند در مسیر ارائه خدمات بهتر به مردم تلاش کنند، چرا که مردم در قبال آرای خود در انتخابات خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند.

" سالاری " در ادامه نیز با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ به عنوان « سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل » از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: شورای اسلامی شهرها به عنوان یک نهاد اجتماعی می توانند در تحقق این شعار سهم به سزایی داشته باشند.

وی  با بیان اینکه فرمانداری آماده هر گونه همکاری ، تعامل و همفکری با مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری است افزود: مرتفع شدن مشکلات در شهر و همچنین خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مردم در سایه همفکری و تعامل همه دستگاههای اجرایی امکان پذیر خواهد بود.

سرپرست فرمانداری یزد بر تقویت ارتباط کاری شورای اسلامی شهر و فرمانداری در قالب جلسات کمیته انطباق تأکید کرد و خاطرنشان نمود: وظیفه این کمیته تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی شهر و روستا با قوانین و مقررات است و فرمانداری در این زمینه با هدف پیشگیری و جلوگیری از مشکلات آینده برای شورای اسلامی عمل نماید.

در این دیدار رئیس شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد به ارائه مطالبی در خصوص اقدامات انجام شده و هم چنین مشکلات پیش روی این دو نهاد پرداختند.

بخش نظردهی بسته شده است..