بهمراه تصویر:

واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به افطاری امام جمعه مخالف دولت به مدیران دولتی یزد

مدیران ارشد دولتی در اولین افطار ماه مبارک رمضان مهمان حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم مدرسی امام جمعه منطقه محمدآباد در حاشیه شهر یزد بودند.

به گزارش یزدی نیوزوی یکی از تندروترین چهره های مخالف دولت است و از هر فرصتی برای انتقاد از دولت یازدهم و مدیرانش بهره می بردمیزبان افطاری برای مدیران دولتی در استان یزد بود. حضور اکثر مدیران ارشد استان یزد در این افطار و انتشار عکسی از آن در اینستاگرام معاون عمرانی استاندار واکنش های مختلفی از طرف کاربران شبکه های اجتماعی را به همراه داشت.

یکی از کاربران در ذیل عکس افطاری نوشته است:

مسئولینی که دیشب افطاری رامهمان امام جمعه جنوب شهرآقای مدرسی بودند شاید نداننددفترامام جمعه های شمال شهرکه شامل شاهدیه وزارچ میشودکجاست یااینکه اصلانمیداننداین دوشهرهم امام جمعه دارد،دگرتوخودبخوان این حدیث مفصل راشایدهم امام جمعه های شاهدیه وزارچ افطاریشان رابه آدمهای مستحق میدهندنه به مسئولینی که کباب برایشان ارزش نان وپنیرهم نداشته باشد….

اما یکی دیگر از کاربران شبکه اجتماعی نوشته است:

در این سفره یک چیز بیش از کباب و دوغ و سبزی خوردن نمایان بود… مشق همدلی به جای ایجاد تنش! به آنانی که نفع خود را در بلبشو و غوغا می دانند!

تابناک

۱ دیدگاه

  • محمد حبیبی

    احتراما خطاب به نویسنده محترم عرض می کنم از قدیم الایام علمای دین محور اتحاد جامعه بودند و هستند و اگر جایی امر به معروف و نهی از منکر می کردند از روی مسئولیت دینی و احساس وظیفه بوده و هیچ قصد و غرضی در کارشان نیست.