ارائه خدمات مالیاتی در آدرس مودیان توسط پست یزد

پست استان یزد جهت رفاه حال شهروندان و در راستای تسریع و تسهیل در انجام درخواستهای مودیان مالیاتی، خدمات مالیاتی را به صورت حضوری و در محل به متقاضیان محترم ارائه می نماید .


 به گزارش یزدی نیوز پست استان یزد جهت رفاه حال شهروندان و در راستای تسریع و تسهیل در انجام درخواستهای مودیان مالیاتی، خدمات مالیاتی را به صورت حضوری و در محل به متقاضیان محترم ارائه می نماید .
مسعود دهقان مدیرکل پست استان یزد در تکمیل خبر فوق اعلام نمود: ضمن آمادگی دفاتر پستی دولتی مستقر در سطح  استان جهت ارائه خدمات مالیاتی شامل اظهار نامه، مفاصاحساب ، کد اقتصادی و…، با توجه به اینکه پست تنها ارگان دولتی است که جهت ارائه خدمات به آدرس مشتریان مراجعه می نماید، جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان در سال جاری خدمات مذکور را در محل سکونت یا محل کار مودیان محترم نیز ارائه می دهد.
متقاضیان می توانند طی تماس تلفنی با شماره ۳۶۲۱۵۵۵۵ در زمان مراجعه موزعین و همچنین باجه سیار پست در محل خدمات مذکور را دریافت نمایند.
مدیر کل پست استان یزد از مودیان محترم درخواست نمود با توجه به تغییر فصل فراخوان ثبت نام مودیان مالیاتی جهت ثبت اظهار نامه مالیاتی و پرداخت مالیات از تیر ماه به خرداد ماه، جهت پیشگیری از ازدحام در روزهای پایانی مهلت ثبت اظهارنامه، از هم اکنون اقدام نمایند.

بخش نظردهی بسته شده است..