جوکار:حقوق چند ۱۰میلیونی توجیه‌پذیر نیست

no-thumbs

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس نهم گفت: حقوق‌های 700 هزار تومانی مردم در کنار حقوق چند 10 میلیونی عده‌ای توجیه‌پذیر نیست.

به گزارش یزدی نیوزمحمدصالح جوکار  در مراسم تجلیل از خدمات چهار ساله نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس ضمن قدردانی از حضور مردم در این مراسم اظهار داشت: من خدمتگزار کوچکی در این جامعه بوده‌ام و همچنان نیز خود را خدمتگزار مردم فهیم یزد می‌دانم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به ما شکوه و بزرگی داد و شهدای ما پرچم اسلام را در دنیا برافراشتند اما ما باری از دوش انقلاب بر نداشتیم.

جوکار خاطرنشان کرد: امروز باید از شهدای جنگ تحمیلی و شهدایی که امنیت در سایه‌سار خون آنها به دست آمد، همچنین از رهبری که با بصیرت بالا، چالش‌های منطقه را پشت سر گذاشتند، تجلیل کنیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس نهم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بهترین مردمان را در یزد داریم، مردمانی که قناعت‌پیشه و آرام هستند، عنوان کرد: این مردم همه چیز را به جان می‌خرند تا مبادا که به انقلاب آسیبی برسد.

وی ادامه داد: در طول چهار سال، مشی و راهی که رهبری داشتند پیشه کردم و هیچ حزب و گروهی برای مهم نبود و تنها آنچه رهبری خطوط قرمز اعلام کردند، در قبال آن به تکلیف عمل کردم و به نفع شخصی، حزبی و جناحی خود نیاندیشیدم.

جوکار عنوان کرد: نتوانستم کار در خوری برای استان دهم و هرکس دیگری هم بگوید برای استان کاری انجام داده، دروغ گفته است.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان باید در کنار مردم باشند نه در مقابل مردم، افزود: ما نمی‌توانیم حقوق ۷۰۰ هزار تومانی برای مردم مشخص کنیم و حقوق‌های چند ۱۰ میلیونی به جیب بزنیم.

جوکار تاکید کرد: وقتی می‌بینیم عده‌ای نشسته‌اند و فساد مالی و اقتصادی می‌کنند و فریاد می‌زنیم، گفتند افراطی است اما معتقدم باید فریاد زده شود و آمار و اطلاعات درست و شفاف به مردم داده شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس نهم تصریح کرد: چه دلیلی دارد که مصوبات یک کمیسیون از مردم مخفی بماند و گر مفسده‌ای در پشت آن نیست، چرا از مردم مخفی می‌شود.

وی تاکید کرد: در هر کجا و در هر پست و مقامی که باشیم باید هرکجا فسادی دیدیم بانگ برآوریم و هر کجا دیدیم که حقوقی از ملت تضییع می‌شود، آن را با صدای بلند اعلام کنیم و من این منش را پیش گرفته‌ام همانگونه که در مورد معدن فریاد زدم.

جوکار با بیان اینکه هزینه‌های این معدن برای ایجاد خط دوم انتقال آب به استان یزد در نظر گرفته شده است، بیان کرد: ۳۰ کیلومتر خط انتقال آب اجرا شد و ۲۰ کیلومتر دیگر نیز لوله‌گذاری صورت گرفته، حال باید پرسید بودجه بقیه این خط از کجا می‌آید و آیا غیر از این است که معادن بزرگ باید با پرداخت عوارض و … این هزینه‌ها را تامین کنند.

وی تصریح کرد: اگر درآمد مالیات دو سال معادن را به یزد بدهند، آب به یزد می‌رسد و به بودجه دیگری نیاز نداریم.

جوکار خاطرنشان کرد: ما خیرخواه مردم استان هستیم اما هیچوقت نیز غیرواقعی با مردم صحبت نکرده‌ایم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس نهم اظهار امیدواری کرد: نماینده جدید یزد پیگیر کارهای نیمه‌تمام قبل باشد و ما نیز برای حضور در کنار ایشان و کمک به رفع مسائل و مشکلات اعلام آمدگی می‌کنیم.

فارس

۱ دیدگاه

  • مراد علی

    خود این اقا ماهی چند درامد دارد؟ چطور شده که حالا سروکله اش پیدا شذه؟