وقوع ۲۷ درصد حوادث رانندگی استان یزد در بافق

به گزارش یزدی نیوزرئیس مرکز فوریت های پزشکی بافق گفت: ۲۷ درصد آمار تصادفات رانندگی استان یزد مربوط به این شهرستان است.

سعید ملکزاده اظهار کرد: عمده تصادفات جاده ای شهرستان بافق در قطعه ای از محور یزد- بافق رخ می دهد که هنوز دو بانده نشده است.

رییس مرکز فوریت های پزشکی بافق با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد پنج نفر در محل حادثه رانندگی جان باختند از رشد حدود ۲۷ درصدی آمار تلفات تصادفات رانندگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
وی مجموع فوتی های ناشی از حوادث رانندگی استان یزد را در دو ماهه امسال ۱۹ مورد خواند و افزود: این آمار در سطح استان در فروردین ماه ۱۱ و در اردیبهشت ماه ۹۵ نیز ۸ مورد اعلام شده است.
ملکزاده خاطر نشان کرد: از تعداد فوتی های سانحه رانندگی سال ۹۵ استان یزد، پنج مورد فوتی سر صحنه حادثه مربوط به شهرستان بافق است که ۲۷ درصد تلفات رانندگی را در این مدت به خود اختصاص داده است.
به گزارش ایرنا، بیش از ۹ سال پیش ساخت بزرگراه یزد – بافق که قبلا به تصویب هیات دولت رسیده بود در سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به یزد مورد تاکید قرار گرفت و عملیات اجرایی آن کلید خورد.
مسیر این محور۱۰۰ کیلو متر نقشه برداری شده بود که هم اینک حدود ۶۰ کیلو متر آن به اتمام رسیده و رفت و آمد در آن جریان دارد و بقیه نیز در دست اجراست که بخش اعظمی از کارهای مربوطه انجام شده است.
عملیات اجرایی این پروژه با پیش بینی اعتباری معادل ۸۰۰ میلیارد ریال آغاز که نیمی از این مبلغ تا کنون هزینه شده و جذب بقیه اعتبارات در حال پیگیری است.
مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان یزد چندی قبل در گفت و گو با خبر نگار ما اعلام کرد: قطعه پایانی بزرگراه یزد – بافق از تکنولوزی جدید برای تثبیت لایه پایانی و تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده می شود.
محسن صادقی با بیان اینکه در حال جذب اعتبارات تخصیصی سفر رئیس دولت تدبیر و امید هستیم ابراز امیدواری کرد قطعه باقی مانده این بزرگراه تا پایان سالجاری تکمیل و بهره برداری از آن آغاز شود.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..