موفقیت هنرمند یزدی در دو جشنواره فیلم

no-thumbs

علیرضا دهقان فیلمساز یزدی توانست در جشنواره ملی فیلم کوتاه دانشجویی سنگرکه با موضوع انقلاب و دفاع مقدس که به میزبانی دانشگاه ازاد برگزار شد حائز رتبه برتر جشنواره شد.

به گزارش یزدی نیوزعلیرضا دهقان در این جشنواره توانست تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین فیلم مستند را در جشنواره ملی فیلم کوتاه دانشجویی سنگربه خاطر فیلم "التیام"کسب نماید. مستند التیام با موضوع جانبازان شیمیایی و پدر سم شناسی ایران و محصول سفارش حوزه هنری خراسان جنوبی است.
همچنین  سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دانشجویی نهال که به میزبانی دانشگاه هنر برگزار گردید ، هیات داوران این جشنواره اقایان محمد رضا اصلانی ،محمود کلاری ،بهرام دهقانی ،بهرام توکلی ،شهاب اسفندیاری،هومن سیدی و خانم ایداپناهنده تندیس بهترین فیلم بخش مستند جشنواره  را برای  فیلم "اوسیا" به علیرضا دهقان اهدا کردند.  این فیلم با موضوع بحران طولانی ترین قنات دنیا به سفارش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ساخته شده است .  علیرضا دهقان هنرمند یزدی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد سینما و پژوهش هنر،مدرس سینمای جوان تاکنون ١٨ فیلم کوتاه و مستند ساخته است که سابقه حضور در بیش از صد جشنواره ملی و بین المللی و کسب ٥٠ جایزه از این جشنواره ها را در کارنامه خود  دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..