طی اطلاعیه ای از سوی ارشاد یزد:

به خواننده زن مجوز ندادیم/اجرای کنسرت مازیار فلاحی ربطی به رخدادهای سیاسی کشور ندارد

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:شنیده شده در برخی از گروهها وفضاهای مجازی و بصورت پیامک از سوی افرادی ناشناس اعلام می شود که به خواننده زن مجوز داده شده است که بدینوسیله این خبر از اساس تکذیب می شود وشایعه ای بیش نیست.

به گزارش یزدی نیوزضمنا مجوز صادرشده باطی مراحل قانونی برای گروه مازیار فلاحی در روزهای اول ودوم خرداد ماه میباشد که باز شبهات سیاسی مطرح کرده اند که به اطلاع عموم مردم شریف ومتدین یزد میرساند این موضوع هیچ ارتباطی با رخدادهای سیاسی کشور ندارد وهمزمان با جشن های نیمه شعبان و ولادت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می باشد وهیچ نوازنده خانمی هم در این گروه وجود ندارد.
لازم بذکر است مازیارفلاحی کارهایی در رسای شهیدان جنگ تحمیلی هم اجرا کرده  وبصورت مستمر کارهای وی از صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش میشود ودر دولت قبل هم همین گروه کارش در یزد مجوز داده شده و اجرا شده است وهیچ اعتراضی هم صورت نگرفته است.

۳ دیدگاه

  • يزدي

    چرا اصلأ بيانيه داده اداره فرهنگ؟! مگه اينا اينقدر مهمن؟! بابا دوتا نيروي يگان ويژه بذاريد درب محل برگزاري كنسرت كه هيچ مغز فندقي جرأت نكنه خودش رو بالاتر از قانون بدونه و به يك مراسم مجوز دار حمله و يا اعتراض كنه و زن و بچه مردم رو كه ميان ساعتي بطور مجاز و قانوني از مسيقي لذت ببرن رو اذيت كنه. بايد يك گوشمالي حسابي بشن اين عده خودسر غيريزدي

  • یزدی ناب

    اینا میخان اسم یزدیها رو خراب کنن.مث قضیه کاشان.حالا مگه ی کنسرت چیه ک اینهمه ب خاطرش آشوب ب پا کردن.واقعا که

  • یزدی ناب

    اینا میخان اسم یزدیها رو خراب کنن.مث قضیه کاشان.حالا مگه ی کنسرت چیه ک اینهمه ب خاطرش آشوب ب پا کردن.واقعا که