ایجاد شهرک سلامت یزد، اولویت جدی امسال

به گزارش یزدی نیوز،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تعامل بین بخشی را از جمله راهکارهای توسعه خدمات بهداشتی،‌ درمانی و تشخیصی دانست و اعلام کرد: ایجاد شهرک سلامت از اولویت‌های جدی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد است.

 ‌دکتر "علی دهقان" در جریان دیدار با نمایندگان منتخب مردم یزد و اشکذر، حوزه تفت و میبد و حوزه انتخابیه ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مروست،‌ با اشاره به دستاوردهای استان در اجرای طرح تحول نظام سلامت، اظهار کرد: بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان یزد، تعداد بیماران بستری در سال ۹۴ نسبت به زمان مشابه در سال قبل از آن ۳۷.۷ درصد افزایش یافته است.

وی فعالیت ۱۴۱ پزشک در مناطق محروم را از جمله ویژگی‌های طرح تحول سلامت در استان دانست و بیان کرد: از زمان شروع طرح تحول نظام سلامت تا پایان سال گذشته، ۲۴۱ هزار نفر در بیمارستان‌های دولتی استان یزد بستری شدند.

دهقان تصریح کرد: ایجاد شهرک سلامت شهر یزد، توسعه گردشگری سلامت و همچنین اجرای هدفمند طرح تحول نظام سلامت، از مهمترین اولویت‌های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد در سال جدید است.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به ارائه خدمات بستری در بخش اورژانس به بیش از ۳۳۳ هزار نفر از ابتدای شروع طرح تحول سلامت تاکنون در استان، گفت: در سال ۹۴، ماهانه به بیش از ۱۰۶ هزار نفر از مراجعان به کلینیک‌های درمانی استان یزد،‌ انواع خدمات بهداشتی، درمانی و تشخیصی ارائه شده است.

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..