یک مقام مسئول خبر داد:

علت مرگ کودک دوساله یزدی در انتظار نتیجه پزشکی قانونی

مسئول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان یزد در خصوص پرونده یونس قائمی کودک دوساله ای که پس از چند ساعت عمل ختنه جان باخته است گفت: در این زمینه منتظر نظر پزشکی قانونی هستیم.

به گزارش یزدی نیوزمحمد جواد دهقانی  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: والدین این کودک در ساعت ۱۲ روز پنجشنبه (۲۳ اردیبهشت ماه) برای عمل ختنه به بیمارستان شهدای کارگر (تامین اجتماعی) مراجعه کردند که پس از انجام عمل کودک در صحت سلامت کامل از بیمارستان مرخص شد.
وی با بیان اینکه برای انجام عمل یاد شده بیهوشی کامل صورت نگرفته بلکه بیهوشی بصورت موضعی بوده است اظهار کرد: ساعت ۱۴:۴۰ همان روز ۲۳ اردیبهشت ماه والدین فرزندشان را به بیمارستان آوردند اما هیچ علائمی حیاتی نداشت.
دهقانی اضافه کرد: علت فوت این کودک مشخص نیست و تا زمانی که نتیجه پزشکی قانونی اعلام نشود هیچ نظری نمی توان داد.
مسئول روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان یزد یادآور شد: همچنین در بیمارستان شهدای کارگر کمیته ای تحت عنوان بررسی مرگ و میر وجود دارد پرونده این کودک هم بصورت وِیژه در دست بررسی است.
یونس قائمی کودک دوساله یزدی است که در فضاهای مجازی علت فوت آن عمل ساده ختنه اعلام شده است.
بیمارستان شهدای کارگر با ۲۵۶ تخت درمانی متعلق به سازمان تامین اجتماعی است.
هم اکنون ۱۴ بیمارستان دولتی در استان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی فعالیت می کنند که از این تعداد ۹ بیمارستان دارای بخش زنان و زایمان است.

۱ دیدگاه

  • علی

    واقعا با ید خدا قوت گفت به این چنین کادر پزشکی توی روستای ما یه پیرمرد چشماش نمیبینه بچه هارو ختنه میکنه تو دانشگاه که هیچی یاد نگرفتید حداقل بیایین این بنده خدا به شما آموزش ختنه بده خیلی راحته منم یاد دارم