طی گفتگویی:

تابش:اکثریت مجلس دهم در اختیار فراکسیون امید است/ الیاس حضرتی: برای همه پست‌های هیات رئیسه کاندیدا داریم

همان‌گونه که ما همه مشکلات را صبورانه پشت سرگذاشتیم در مجلس دهم نیز سیاست مان سیاستی صبورانه است.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا تابش نماینده اصلاح طلب مجلس در مورد نشست فراکسیون امید و پیش بینی از فعالیت این فراکسیون در مجلس دهم گفت: ما خودمان براساس عدالت و انصاف و سهمی که دوستان اصولگرا دارند مسوولیت های مهم در مجلس دهم را تقسیم بندی می‌کنیم و البته تحقق این موضوع به تعامل اصولگرایان هم بستگی دارد.

نماینده منتخب مردم اردکان در مجلس دهم در مصاحبه با خبرنگار عصر ایران إظهار داشت: پیش بینی می‌کنم که اکثریت قاطع مجلس آینده با توجه بِه حضور تعداد زیادی از منتخبین در نشست این فراکسیون در اختیار فراکسیون امید باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مورد اینکه آیا فراکسیون امید برای همه پست های هیات ریسه مجلس نامزد معرفی می‌کند یا خیر گفت: این موضوع بستگی به تعامل اصول‌گرایان با ما دارد زیرا ما دلمان می خواهد انصاف و عدالت را رعایت کنیم و نمی خواهیم کسی حذف شود.

تابش تصریح کرد: استراتژی اصلاح طلبان در مجلس دهم تعامل است و امیدواریم اصولگرایان نیز این تعامل را مد نظر داشته باشند.

حضرتی: سیاست ما در مجلس دهم صبوری است

در همین ارتباط الیاس حضرتی منتخب مردم تهران در مجلس دهم نیز در مورد مهم‌ترین برنامه های فراکسیون امید برای مجلس آینده در مصاحبه با خبرنگار عصر ایران گفت: فراکسیون به قصد دوستی دست خود را به سمت رقبا و دیگر فراکسیون‌ها دراز می‌کند و از همه آنها تفاضای کمک دارد که برای حضور قوی در صحنه اقتصادی و حل مشکلات اقتصادی و عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی عمل کند.

نماینده دوره‌های سوم، چهارم و پنجم مجلس اظهار داشت: حل مشکلات سیاست خارجی و نظارت دقیق بر روند اجرای برجام و کنترل نوع عکس العمل های طرف مقابل از جمله مسائلی است که فراکسیون امید در مورد انها فعال می شود.

حضرتی در مورد تعامل فراکسیون امید با فراکسیون اصولگرایان گفت:به هیچ وجه ما به دنبال تنش نیستیم و اگر دوستان ما هم شیطنتی انجام دهند انها را به سیاست صبورانه همان گونه که دوستان ما را رد صلاحیات کردید و صبوری کردیم دعوت می کنیم.

مدیرمسؤول روزنامه اعتماد ادامه داد: همان‌گونه که ما همه مشکلات را صبورانه پشت سرگذاشتیم در مجلس دهم نیز سیاست مان سیاستی صبورانه است تا بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

وی در مورد اینکه آیا عارف در جریان انتخاب رئیس مجلس دهم در صحنه حضور خواهد داشت یا نه گفت: عارف همچنان محکم در صحنه است و در کنار او ما برای همه پست های هیات ریسه کاندیدا داریم.

بخش نظردهی بسته شده است..