حامی اصلی صباغیان در بهاباد:

این توفیق متعلق به هیچ جریان سیاسی نیست/ صباغیان مرز خود را با سران فتنه و تفکراتشان مشخص کند

مهمترین حامی صباغیان نماینده منتخب حوزه مهریز در شهرستان بهاباد در بیانیه پیروزی از ا خواسته است مرزهای دقیق میان خود و اصحاب فتنه و نیز تفکر لیبرال –سرمایه داری در پاسداری از حریم ولایترا مشخص کند.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام رضی از چهره های جریان اصولگرا وابسته  آیت الله مصباح یزدی در بیانیه تبریک پیروزی خطاب به محمد رضا صباغیان نماینده منتخب شهرستان های ابرکوه،بافق،بهاباد ،خاتم و مهریز در دهمین دوره مجلس آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه
مردم بزرگوار ابرکوه،بافق،بهاباد ،خاتم و مهریز، درود خدا بر شما
باید بر پیشگاه شما جبهه تقدیر سایید و اجر شما را از محضر خداوند خواستار شد.
اینجانب پس از تقدیر و تشکر از همه عزیزان فعال در عرصه انتخابات به ویژه برادر بزرگوار و آزاده سرافراز جناب آقای بابایی و آرزوی توفیق برای ایشان در مسئولیتهای پیش رو، کسب افتخار نمایندگی مردم بزرگوار و ولایی حوزه انتخابیه را خدمت برادر عزیز و مردمی ام جناب آقای محمد رضا صباغیان تبریک عرض می نمایم.
نائل شدن به افتخار خادمی این مردم بزرگ و نیز رسیدن به مقام سربازی مقام عظمای ولایت در کسوت نماینده مجلس، مسئولیت بزرگی است که قرارگرفتن آن در عهده حضرتعالی، جای بسی تبریک، شادباش و نیز هشدار دارد.
هرچند برخی در صدد جبران ورشکستگی های خود و مصادره این پیروزی بزرگ مردمی به نفع جریانهای سیاسی خاص هستند، اما اعلام میدارم که این توفیق متعلق به هیچ جریان سیاسی نیست.
امیدوارم برادرم جناب آقای صباغیان همواره با تعیین مرزهای دقیق میان خود و اصحاب فتنه و نیز تفکر لیبرال –سرمایه داری در پاسداری از حریم ولایت موفق باشند.
همچنین امید است با جلوگیری از نفوذ برخی عناصر معلوم الحال و افراطی در جمع دوستان و نزدیکان خود و نیز با حفظ استقلال سیاسی، حلقه وصلی برای وحدت توده مردم از شهرهای مختلف و سلیقه های اصلاح طلبانه و اصولگرایانه باشید.
امیدوارم از خط و قلم شما هیچ امضایی که منافع ولایت و مردم را تهدید نماید، صادر نشود.
اینجانب مانند گذشته مادامی که چنین باشد، برادرگونه در کنار شما خواهم بود و در صورت انحراف برادرگونه در برابر شما خواهم ایستاد.
والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته

این در حالی است که اصلاح طلبان معتقدند عامل پیروزی صباغیان در انتخابات حمایت انها بوده است. هرچند صباغیان هم با برچسب مستقل بودن در انتخابات شرکت کرد مشخص نیست در آینده وی چه رویکردی در قبال دولت، اصلاحات و همچنین حامیان اصولگرایش خواهد داشت.
 

۱ دیدگاه

  • مصلٌائی

    چه ضرورتی در چنین حرکتی وجود دارد ؟! . ابتدا بکوشیم تا اصلحیت یکنفر را به اثبات برسانیم ؛ و آنگاه که مردم بر این اصلحیت مهر تائید زدند ناگهان به نحوی به اصطلاح ۱۸۰ درجه چرخیده ( معلوم نیست چرا ؟ ) بخواهیم این اصلحیٌت را خدشه دار سازیم . و عجیب تر این است که این امر در حوزه « اخلاق انتخاباتی » از یک « استاد اخلاق » سر بزند !