سفید، رئیس شورای اصلاح طلبان استان در گفتگو با یزدی نیوز:

مردم استان یزد به کاندیداهای اصلاح طلب اعتماد دارند/ صباغیان مستقل است ولی با حمایت اصلاح طلبان پیروز شد

سفید معتقد است: هر چند محمد رضا صباغیان منتخب مردم حوزه مهریز و بافق، بهاباد و ابرکوه وخاتم اظهار مستقل بودن می کرد ولی از حمایت اصلاح طلبان استقبال کرده بود و امیدواریم به قول های خود در جهت توسعه و خدمت با کمک همه عمل کند.

به گزارش یزدی نیوز غلامعلی سفید در گفتگو با خبرنگار سیاسی یزدی نیوز اظهار داشت: این انتخابات نشان داد مردم به کاندیدای اصلاح طلب اعتماد دارند و این حضور نشانگر اعتماد بود و امیدواریم ادامه داشته باشد و ادامه دار بودن این اعتماد هم نیازمند پیگیری و همراهی نمایندگان است که  قدرشناس این اعتماد باشند.
استاندار اسبق یزد گفت: از همه آنهایی که در اجرای انتخابات تلاش کردند هم باید تشکر کرد هرچند در تبلیغات جناح ها، گاهی اوقات فضا ناسالم می شد ولی در اجرا به خوبی برگزار شد و نظر مردم به خوبی بیان شد.
سفید در خصوص آیا همه  منتخبین دوره دوم استان یزد از جناح اصلاح طلب هستند، گفت: اصلاحات با جدیت و صداقت کار کرد و در مرحله دوم انتخابات هم با اینکه روستاهای اطراف برخی شهرستان های حوزه انتخابیه پراکنده بود ولی اصلاح طلبان با جدیت تلاش کردند تا داوطلبان را معرفی کنند و مردم هم به این تلاش پاسخ آری گفتند.
وی افزود: هر چند محمد رضا صباغیان منتخب مردم حوزه مهریز و بافق، بهاباد و ابرکوه وخاتم اظهار مستقل بودن می کرد ولی از حمایت اصلاح طلبان استقبال کرده بود و امیدواریم به قول های خود در جهت توسعه و خدمت با کمک همه عمل کند.
وی گفت: در این دوره انتخابات مجلس برنامه هایی با حضور دکتر عارف و اساتید دانشگاه از طرف اصلاح طلبان برنامه ریزی شد و در صورتی که دکتر عارف برای پست ریاست مجلس پیروز شود قطعا به قول ها و برنامه های اصلاحات جامه عمل پوشانده خواهد شد.
سفید افزود: در حوزه استانی هم نیازها و مسائل بررسی می شود و تاکنون هم ارتباط نمایندگان اصلاح طلب با اقشار مردم برای پیگیری درخواست ها برقرار شده و سعی بر این است که ارتباط با مردم تقویت شود.
وی اظهار کرد: اصلاح طلبان تعهد دادند که برنامه ها را پیگیری کنند و خواسته های مردم را منتقل خواهند کرد هرچند مشکلات بسیار است اعم از اشتغال و معیشت و .. که باهمکاری همه و تدبیر باید رفع شود.
داوطلب ردصلاحیت شده انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی در حوزه تفت و میبد گفت: نماینده اگر سوالی می پرسد در مجلس و اگر لایحه ای را رد یا تایید می کند باید با نظر مردم باشد چرا که او وکیل مردم است.
وی در مورد پیروزی دکتر محمد رضاعارف ، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برای پست ریاست  مجلس هم گفت: این مورد را باید به مجلس واگذار کرد تا کنون تعداد زیادی از نماینده های مجلس حمایت خود را از دکتر عارف مطرح کردند.
وی در ادامه بیان کرد: امیدواریم در پایان چهار سال خدمت، نمایندگان مجلس بتوانند سر بلند باشند.
 

۲ دیدگاه