تاکید امام جمعه بافق بر انتخاب آگاهانه در انتخابات پیش رو

no-thumbs

امام جمعه بافق دهم اردیبهشت را روز سرنوشت خواند و از همه مردم این شهرستان خواست تا با حضور صد در صدی و انتخاب اگاهانه فرد اصلح در انتخابات پیش رو شرکت و دشمن را مایوس کنند.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام سید جواد سلیمانی میزان مشارکت مردم در این انتخابات را بسیار مهم خواند و اظهار کرد: جهانیان چشم به حضور مردم در پای صندوق های رای دوخته و همه دنیا به طور مستقیم انتخابات ایران را دنبال می کنند.
امام جمعه بافق با اشاره به اقدامات دشمنان و توطئه های آنها برای کم رنگ کردن حضور مردم افزود: دشمنان تلاش و هزینه های فراوانی برای دلسرد کردن مردم از انقلاب و جلوگیری از حضور گسترده ملت ایران در انتخابات انجام داده اند.
وی مشارکت در انتخابات را وظیفه ملی خواند و بیان کرد: کسانی که در انتخابات حضور نیابند به دشمن نظام و انقلاب کمک می کنند.
سلیمانی تصریح کرد: حضور و آمدن مردم در صحنه انتخابات باعث کوری چشم دشمنان و برطرف کردن بسیاری از مشکلات است و از طرفی عدم حضور نیز مشکلات و موانع را افزایش می دهد.
وی، انتخابات پیش رو دارای حساسیت ویژه خواند و گفت: این انتخابات بسیار مهم است و یک رأی مردم به طور مستقیم در سرنوشت پنج شهرستان این حوزه انتخابیه موثر است.
امام جمعه بافق گفت: مردم کسانی را انتخاب کنند که عزت و اقتدار نظام را حفظ کنند و دارای بصیرت ،آگاهی و فهم و دانش سیاسی و اجتماعی و خدمتگزار ملت باشند.
سلیمانی با بیان اینکه همه باید مبانی انتخابات را بپذیرند یادآور شد: مردم با مشارکتی حداکثری و بهترین انتخاب در حماسه دهم اردیبهشت ۹۵ شرکت کنند و با گزینش های خوب، مجلس شورای اسلامی را در خدمت به انقلاب یاری رسانند.
امام جمعه بافق،تقوی، ولایت مداری و در خط امام و رهبری بودن را از ویژگی های نمایندگان مجلس از دیدگاه رهبری عنوان و به مردم سفارش کرد در انتخاب فرد اصلح دقت داشته باشند.
به گزارش ایرنا، پس از شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند۹۴ محمد رضا صباغیان و محمد رضا بابایی به ترتیب با کسب اکثریت آرا به مرحله دوم انتخابات دهم اردیبهشت راه یافتند.
۳۵ شعبه اخذ رای در شهرستان بافق آرای مردم را جمع آوری می کنند که از این تعداد ۱۶ شعبه ثابت و بقیه سیار هستند.
یکهزار و ۳۵۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت، مامورین محافظ صندوق، راننده و خدمه در امر برگزاری انتخابات شهرستان بافق همکاری دارند.
به گزارش ایرنا، حوزه انتخابیه مهریز در استان یزد که مرحله دوم انتخابات مجلس در آن برگزار می شود مشتمل بر پنج شهرستان شامل: ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز است.

بخش نظردهی بسته شده است..