برنامه های صباغیان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه مهریز

no-thumbs

یکی از دو نامزده راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه مهریز و چهار شهرستان دیگر استان یزد به تشریح برنامه های کلان و پیگیری مسائل و مشکلات این حوزه پهناور پرداخت.

به گزارش یزدی نیوز محمد رضا صباغیان به اهم برنامه های خود در سطح ملی و منطقه ای پرداخت و افزود: پیگیری اجرای مدیریت واحد شهری با هدف جلوگیری از موازی کاری مدیریت ها و هزینه های گزافی که بر مردم تحمیل می شود یکی از اولویت های کاری بنده است.
وی اضافه کرد: مدیریت واحد شهری باید به نحوی باشد که شهرداران در سراسر کشور به عنوان منتخب مردم، صاحب مدیریت واحد و مسئولیت اجرایی کامل باشند.
این نامزد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اجرای کامل قانون مدیریت خدمات کشوری با هدف تحقق قسط و عدالت در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران را یکی دیگر از برنامه های خود در سطح کلان عنوان کرد و افزود: پیگیری ایجاد تشکل های صنفی که امروزه از نیازهای ضروری و غیرقابل اجتناب است برای احقاق حقوق قانونی همه قشرها و اصناف ایران زمین، تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهد شد.
صباغیان، افزایش قدرت شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرستان و استان را از آرزوهای دیرینه مردم خواند و گفت: این موضوع در دستور کار قرار دارد و باید به نحوی تصویب و محقق شود که شوراهای استان و شهرستان نقش اساسی در انتخاب استانداران و فرمانداران داشته باشند ضمن اینکه گسترش قدرت سیاسی و اجتماعی شوراهای عالی استان ها، خود نماد مردم سالاری محسوب می شوند.
وی تملق، چاپلوسی و محافظه کاری را امری نا پسند دانست و بیان کرد: با این پدیده کریه در جامعه مبارزه خواهیم کرد زیرا موجب پنهان ماندن و عدم بیان صریح درد ها و مشکلات مردم را در پی داشته و دارد.
این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اطمینان دارم با پیگیری جدی و مستمر و نظارت در زمینه تقسیم عادلانه بودجه های کشور، مجوزها، وام ها ، امتیازات و مسائل دیگر بسیاری از مناطق محروم و کوچک قربانی اینگونه بی عدالتی ها نخواهند شد.
صباغیان فراهم شدن بستر برای رشد معارف ناب اسلامی در جامعه با بهره گیری از نظرات اندیشمندان حوزه و دانشگاه را خط پایانی بر بروز برخی مسائل و مشکلات اجتماعی خواند و افزود: با گسترش فرهنگ معنویت و اسلام ناب محمدی دردهای فراموش شده ای مانند اعتیاد، افزایش آمار زندانیان، طلاق، فاصله های طبقاتی و وعده های دروغ که بعضا به شکل بیماری مزمن گریبانگیر جامعه و مسئولان بوده و چون آتش زیر خاکستر ، آینده ی جامعه و جوانان و نظام اسلامی را تهدید می کند درمان خواهد شد .
وی نظارت جدی و بدون اغماض بر مسائل خرد و کلان مملکت اعم از مسائل سیاسی داخلی و خارجی را از مهمترین وظایف نماینده مجلس عنوان و بیان کرد: حمایت از دیدگاه ها و نظرات مثبت و سازنده همه گروهها و جناح ها در تمام زمینه ها و ایستادگی در مقابل خطاها و منفعت طلبی های هر گروه و جناح ضامن حفظ کرامت اسلامی، بقای نظام و برقراری عدل و عدالت در جامعه اسلامی خواهد بود که این مقوله به جد مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
صباغیان، تلاش در راستای اصلاح روش خصوصی سازی و جلوگیری از روابط و زد و بند های پنهانی و پایمال شدن حقوق بیت المال و قشر کارگر، ایجاد امنیت شغلی کارگران و رفع دغدغه های اساسی آنها و همچنین پیگیری تخصیص یک روز در سال به نام روز پیگیری مصوبات دولت در هر شهرستان را از دیگر برنامه های خود در سطح ملی عنوان کرد.
نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه مهریز ، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد در خصوص برنامه های و پیگیری مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خود نیز گفت: پیگیری و نظارت جدی در تقسیم عادلانه فرصتهای سرمایه گذاری و احداث کارخانه ها را در اولویت کاری خود قرار دادم تا با توجه به امکانات، نیازها و استعدادهای هر منطقه سرمایه گذاری صورت گیرد.
این نامزد انتخابات، پیگیری حقوق از دست رفته شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه و تلاش درجبران و رفع عقب ماندگی آن ها را از دیگر برنامه های خویش اعلام کرد و افزود: اجرای طرح ها و برنامه های موجود در ادارات، سازمان ها که بدلیل معطل مانده است تا تحقق کامل پیگیری خواهد شد.
صباغیان، تلاش کارشناسانه در جهت صنعتی و مدرنیزه کردن مناطق با توجه به پتانسیل های موجود (معادن، کشاورزی) ،پیگیری توسعه شهرک های صنعتی حوزه انتخابیه و تشکیل جلسات منظم پرسش و پاسخ مردمی به منظور آگاهی بخشی و پیگیری مشکلات و رفع نارسایی های جامعه را بخش دیگری از اولویت های کاریش در این حوزه پهناور کشور بیان کرد.
به گفته وی اخذ حقوق حقه مناطق حوزه انتخابیه از معادن مجاور آن جهت عمران و آبادانی آنها، پیگیری احداث و دوبانده کردن راههای پر ترافیک حوزه و تسریع در تکمیل طرح های در دست اقدام، تلاش برای تسریع گازرسانی به مناطقی که هنوز از نعمت گاز بی بهره اند، پیگیری انتقال آب به شهرستان های حوزه انتخابیه که از نبود آب آشامیدنی رنج می برند، تلاش و پیگیری برای رفع مشکلات و توسعه عرصه های دانشگاهی، بهداشتی و درمانی، کشاورزی، عمرانی، ورزشی و فرهنگی، و همچنین تلاش و پیگیری جهت رفع مشکلات قشرهای مختلف جامعه بخصوص کارگران ، معلمان، کارمندان و بازنشستگان از دیگر برنامه هایی است که در صورت راه یابی به خانه ملت پیگیری و مساعدت آنها در دستور کارم قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایرنا، پس از برگزاری انتخابات هفتم اسفند ۹۴ با اتمام شمارش آرای مردم در حوزه انتخابیه مهریز، ابرکوه، بهاباد، بافق و خاتم، محمدرضا صباغیان بافقی با اخذ ۲۷ هزار و ۴۸۳ رای و محمدرضا بابایی مهریزی با ۲۲ هزار و ۱۴۱ رای به دور دوم انتخابات مجلس دهم راه یافتند.
به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان متولد سال ۱۳۴۷ و دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی با محمدرضا بابایی که متولد سال ۱۳۴۵ است، روز جمعه دهم اردیبهشت جاری پس از یک هفته تبلیغات نفس گیر در بزرگترین حوزه انتخابیه کشور یعنی نیمی از شهرستانهای استان یزد با هم رقابت می کنند.
 

بخش نظردهی بسته شده است..