بابایی: تسریع در روند محرومیت زدایی در حوزه انتخابیه مهریز

no-thumbs

نامزد مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر تعامل با مدیریت ارشد و اجرایی استان و سایر نمایندگان برای تسریع در روند محرومیت زدایی و پیشرفت شهرستان های حوزه انتخابیه تاکید کرد .

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا بابایی با بیان اهداف و برنامه های خود در بزرگترین حوزه انتخابیه کشور ، پیگیری برای تقویت اعتبارات عمرانی استانی و ملی شهرستان های مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه از دیگر برنامه های خود در صورت انتخاب شدن اعلام کرد .
وی اظهار کرد: تلاش می شود محرومیت از چهره حوزه انتخابیه رفع و بین مناطق مناطق مختلف تعامل و متوازن برقرار شود .
بابایی همچنین به شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در این حوزه اشاره کرد و پیگیری برای بهره گیری از فرصت های پیش رو در راستای استفاده از سرمایه گذاران بومی و غیربومی را مورد تاکید قرار دارد .
این نامزد مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه مهریز ، همچنین بر پیگیری برای ارتقای سطح کیفی خدمات عمومی و درمانی و کمک به ایجاد زیر ساخت های لازم برای اشتغال جوانان و بانوان و دفاع قدرتنمد از مطالبات مردم تاکید کرد .
بابایی هدف خود را خدمت و مجاهدت برای اعتلای اسلام ، ایران ، و حوزه انتخابیه در تمامی بخش ها با همکاری و مشارکت جدی آحاد مردم فهیم و قدرشناس ذکر کرد .
این نامزد مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به ظرفیت های مختلف در پنج شهرستان حوزه انتخابیه در عرصه های مختلف اشاره کرد که باید با جلب همکاری مردم و مسئولان برای تحقق اهداف و برنامه ها فعالیت مضاعف داشت .
بابایی اظهار امیدواری کرد بتواند در سایه همدلی قشرهای مختلف مردم و مسئولان گام های بلند برای توسعه همه جانبه شهرستان های حوزه انتخابیه بردارد .
محمدرضا بابائی دارای دکترا رشته علوم قران و حدیث در سال ۱۳۴۴ متولد شد و پس از هشت سال و دو ماه اسارت به میهن اسلامی بازگشتند.
ازمهمترین سوابق بابایی فرماندار مهریز، معاون استانداری یزد و رئیس هیات دوچرخه سواری استان یزد است.
محمد بابایی و محمد رضا صباغیان بافقی در دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مهریز با هم به رقابت می پردازند .
این مرحله انتخابات در روز جمعه دهم اردیبهشت ماه در شهرستان های مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه برگزار می شود .
به گزارش ایرنا، در این حوزه انتخابیه افزون بر ۱۲۰ هزار نفر واحد شرایط رای دادن هستند .
 

بخش نظردهی بسته شده است..