سارقان در یزد به ۴۷ فقره سرقت اعتراف کردند

no-thumbs

اعضای باند سارقان حرفه ای با 47 فقره سرقت در یزد شناسایی و در عملیات ضربتی ماموران پلیس شهرستان یزد دستگیر شدند.

به گزارش یزدی نیوز سرهنگ منوچهرنصیری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس به صورت محسوس و نامحسوس محله هایی را که احتمال حضور سارقان در آن می رفت تحت کنترل قرار داده تا اینکه تیم گشتی پلیس به فردی که در اطراف منازل در حال پرسه زنی بود مشکوک شد.
نصیری ادامه داد: با توجه به پاسخ های ضد و نقیضی متهم به ماموران پلیس ،وی به اداره پلیس منتقل و بازجویی کاملی از وی انجام شد.
وی گفت: متهم در اداره پلیس لب به اعتراف گشود و اقرار کرد که در یک باند حرفه ای سرقت فعالیت می کند و با پرسه زنی در محله های مختلف شهر یزد منازل خالی از سکنه را شناسایی کرده و اطلاعات لازم را در اختیار افراد این باند سرقت قرار می دهد.
این مسئول ضمن اشاره به هماهنگی قضایی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مخفیگاه اعضای این باند سرقت را شناسایی و در یک عملیات ضربتی بیش از هفت نفر از سارقان را دستگیر کردند.
نصیری اضافه کرد: متهمان در اداره پلیس به سرقت منزل، موتورسیکلت، مغازه و سرقت خودرو نیز اعتراف کردند و به دادسرا معرفی شدند.
فرمانده انتظامی یزد در پایان از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده موارد و تردد افراد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، استان یزد با یک میلیون و ۷۰ هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد .
 

بخش نظردهی بسته شده است..