فرماندار: بهاباد آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه

no-thumbs

فرماندار بهاباد انتخابات مرحله دوم را پر اهمیت خواند و گفت: این شهرستان آماده برگزاری انتخاباتی آرام و پر شور و نشاط مردمی است.

به گزارش یزدی نیوز عباس اقبال اظهار کرد: در این مرحله از انتخابات، مردم با بررسی هایی که انجام دادند آگاهانه فرد اصلح را انتخاب و روانه خانه ملت می کنند.
فرماندار بهاباد انتخابات را نماد دموکراسی دینی خواند و گفت: انتخابات دهم اردیبهشت در این شهرستان باید در چارچوب قانون و در فضایی آرام و پر شور و نشاط و در کمال بی طرفی برگزار شود.
وی با بیان اینکه در مرحله اول بالغ بر ۹۵ درصد واجدین شرایط در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند افزود: زمینه برای حضور صد در صدی مردم شهرستان بهاباد در انتخابات پیش رو فراهم است.
اقبال تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات مرحله دوم را حدود ۱۰ هزار نفر عنوان و ابراز امیدواری کرد: این جمعیت در دهم اردیبهشت ماه جاری حماسه ای جاودان خلق کند تا در قاب خاطره تاریخ این منطقه به یادگار بماند.
وی تعداد شعب اخذ رای شهرستان بهاباد را ۲۳ شعبه اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۰ صندوق ثابت و بقیه سیار هستند.
فرماندار بهاباد اضافه کرد: تعداد ۶۰۰ نفر نیرو در قالب هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروی پلیس و حافظان صندوق، راننده و خدمه امر انتخابات این شهرستان را بر عهده دارند.
شهرستان بهاباد یکی از شهرستانهای حوزه انتخابیه مهریز به شمار می آید که انتخابات مجلس شورای اسلامی در آن به دور دوم کشیده شد.
به گزارش ایرنا، بهاباد با بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۰۰ کیلو متری جنوبشرقی یزد قرار دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..