افزایش اعتبارات نوسازی مدارس خاتم

no-thumbs

مدیر آموزش و پرورش خاتم از افزایش اعتبارات تجهیز و نوسازی مدارس این شهرستان در سالجاری خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز حبیب الله کاظمی نسب روز پنجشنبه در جریان بازدید مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان یزد از مدارس خاتم در گفت و گو با ایرنا افزود: مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بر افزایش اعتبارات لازم در راستای نوسازی مدارس این شهرستان تاکید و قول پیگیری داده است .
کاظمی نسب بدون اشاره به میزان این افزایش افزود: با همراهی فرماندار سال گذشته این رقم در کمیته برنامه ریزی شهرستان افزایش یافت که این میزان اعتبارهنوز تخصیص نیافته است.
وی همچنین از قول پیگیری مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی استان یزد در زمینه تجهیز مدارس مناطق محروم و ساخت مدارس روستایی در دست اقدام خبر داد.
وی اضافه کرد: اکثر مدارس شهرستان به وسایل گرمایشی مجهز می باشند که امسال مدارس قیطاس حیدری، مقداد هاشم آباد(چاهک) و مباشری شهریاری چاهک نیز به همت اداره کل نوسازی مدارس استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایرنا،وی همچنین خاطرنشان کرد: ۱۰ درصد مدارس شهرستان نیازمند طرح مقاوم سازی هستند که باید در این زیمنه تمهیداتی اندیشیده شود.
خاتم با ۵۲ واحد آموزشی دارای سه هزار دانش آموز است و این شهرستان با ۴۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۴۰ کیلومتری یزد واقع شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..