آب مهمترین معضل یزد است

no-thumbs

رئیس کمیسیون تحول اداری و املاک شورای شهر یزد با اشاره به اینکه نماد نخل در میدان امام حسین(ع) یزد نصب می‌شود، گفت: آب مهمترین معضل یزد است.

به گزارش یزدی نیوز  محمد فقیه‌خراسانی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد که به مناسبت هفته شوراها برگزار شد، با اشاره به اینکه از وجود ۱۶۰۰ نفر شورایی در استان یزد استفاده درست صورت نمی‌گیرد اظهار داشت: از آنجا که قوانین صریحی برای این موضوع وجود ندارد، روابط شوراها با مدیران در استانهای مختلف به صورتهای گوناگونی انجام می‌شود و بیشتر به رابطه شخصی که بین مسئولان و شوراها بستگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: سیاست کلی شورا از دوره سوم بر این بوده که صنایع و مجموعه‌هایی که برای شهر ترافیک‌زا هستند را انتقال دهیم.

رئیس کمیسیون تحول اداری و املاک شورای شهر یزد گفت: در دوره قبل میدان میوه و تره‌بار از میدان مدرس انتقال پیدا کرد و الان هم برنامه‌ای داریم که بنگاه‌های ماشین را به خارج از شهر منتقل کنیم.

فقیه‌خراسانی با بیان این مطلب که نخل بزرگی در میدان امام حسین(ع) نصب می‌شود، تصریح کرد: مسئله حجاب در یزد واقعا مشکل دارد و باید در رابطه با این موضوع اقدام مناسبی صورت گیرد.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر یزد گفت: حجاب به هیچ عنوان مانعی برای موفقیت زنان نمی‌شود و در همه عرصه‌ها ثابت کردیم که زنان با حجاب موفق‌تر هم هستند.

وی مسئله آب در یزد مهمترین مشکل استان یزد دانست و گفت: یزد کمترین معضل آب را در استان یزد دارد ولی هیچ وقت یزد در جمع استانهای کم‌آب و خشک کشور قرار نمی‌گیرد.

جداسازی آب شرب از آب خام در یزد

عزت یادگار هم در این نشست با اشاره به اینکه سال گذشته کارهای خوبی در زمینه جداسازی آب شرب از آب خام انجام شده است، گفت: توسعه پارکهای بانوان را در سطح شهر یزد یکی از مهمترین اقداماتی است که در شورای شهر یزد صورت گرفت.

وی در ارتباط با متکدیان گفت: این متکدیان اکثرا یزدی نیستند و معمولا از کسانی هستند که اتباع بیگانه غیرمجاز هستند و پدر در کارگاه‌ها به صورت غیرمجازکار می‌کند و فرزندان و زنانشان به تکدی‌گری اشتغال دارند.

به گزارش تسنیم،نائب رئیس کمیسیون تحول اداری واملاک شورای شهر یزد خاطرنشان کرد: بهتر است کمک به آنها صورت نگیرد که عادت نکنند و مزاحم مردم نشوند.

بخش نظردهی بسته شده است..