بودجه امسال شهرداری یزد ۴۵۲ میلیارد تومان است

no-thumbs

سخنگوی شورای شهر یزد با اشاره به برخی اقدامات و مصوبات شورای شهر یزد، گفت: بودجه امسال شهرداری یزد ۴۵۲ میلیارد تومان است.

به گزارش یزدی نیوز وحیدرضا خباززاده  در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد که به مناسبت هفته شوراها برگزار شد، اظهار داشت: در سالی که مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری کرده‌اند اگر بخواهیم موفق باشیم و به گونه‌ای عمل کنیم که یزد یک حرکتی پویا داشته باشد، باید برنامه داشته باشیم.

وی افزود: اعضای شورای شهر یزد در جلسات متعددی که در کمیسیون‌های مختلف برگزار می‌کنند، برنامه‌ها و زیرساخت‌های متفاوتی را برای خدمات بهتر شهرداری تدوین می‌کنند.

سخنگوی شورای شهر یزد تصریح کرد: امروز شهرداری به یک نهاد اجتماعی تبدیل شده و در برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، مذهبی، ملی، ساخت و ترمیم کتابخانه‌ها، بهسازی مساجد، مدارس و موارد بسیار دیگر مشارکت می‌کند.

خباززاده در ارتباط با پروژه‌های سال ۹۴ گفت: در این سال بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار متر مربع آسفالت و بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان انجام شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر یزد ادامه داد: پارک مهرآوران با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در حال ساخت و پارک حسن‌آباد با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است.

سخنگوی شورای شهر یزد ساماندهی بلوار آیت‌الله فقیه خراسانی، ساماندهی میدان امیرچقماق، تکمیل و احداث آتش نشانی آزادشهر را از دیگر مصوبات شورای شهر یزد دانست و در ارتباط با دوربین‌های ثبت تخلف رانندگی یزد گفت: با نصب دوربین‌های نظارتی آمار فوتی‌های تصادف‌ها از ۴۱ مورد در نیمه اول سال گذشته، به ۲۴ مورد در نیمه دوم کاهش یافته است.

به گزارش تسنیم، وی با بیان این مطلب که بیش از ۹۹ درصد بودجه از عوارض و بهای خدماتی که شورا مصوب می‌کند از مردم گرفته می‌شود، گفت: بودجه سال گذشته ۳۱۶ میلیارد مصوب شده بود و امسال ۴۵۲ میلیارد برای بودجه در شورای اسلامی شهر مصوب شد.

بخش نظردهی بسته شده است..