معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد :

لزوم تشکیل اولین مرکز کنترل خشونت در استان

no-thumbs

معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد در دیدار با رئیس انجمن حمایت از زندانیان گفت : 5 سال طاقت فرسا و پرحاشیه طی شد تا ضرورت و اهمیت پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی برای جامعه و مسئولین نهادینه شود وخوشحالیم که امروز همه جا صحبت از ضرورت پیشگیری است و همکاری های بین بخشی در این ز...

به گزارش یزدی نیوز دکتر رفاهی در این جلسه به دلایل ایجاد مرکز تحکیم بنیان خانواده پرداخت و اظهار داشت: از سال ۸۸ که امار رشد طلاق در استان به ۲۲ درصد رسید در اندیشه  راهکاری جهت مقابله با اسیب اجتماعی طلاق بودیم تا اینکه در اوایل سال ۹۱ اقدامات لازم جهت تاسیس مرکز تحکیم بنیان خانواده و ارجاع پرونده های طلاق  به این مرکز انجام شد و در شهریور همان سال این مرکز با همکاری سازمان بهزیستی شروع بکار نمود .
رفاهی ادامه داد : باتوجه به نیاز امروز جامعه  و لزوم ارجاع همه پرونده های مرتبط با اختلافات خانوادگی به مراکز مشاوره  لازم است که دو یا سه مرکز دیگر ایجاد شود . وی پیشنهاد داد یکی از این مراکز با همکاری انجمن حمایت از زندانیان تشکیل شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری پیشنهاد همکاری در خصوص اجرای طرح تحول فردی و اجتماعی  موسوم به طرح آینه برای زندانیان و خانواده های انان ، همکاری در ایجاد اولین مرکز کنترل خشونت در استان ، برگزاری دوره های آموزش پیش از ازدواج برای فرزندان در شرف ازدواج  زندانیان ، ساماندهی عریضه نویسان ، انتشار ماهنامه مشترک ، تشکیل بانک اطلاعاتی از خانواده زندانیان را هم ارائه کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..