یازدهمین جشنواره ملی فیلم رضوی یزد برگزار می‌شود

no-thumbs

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری یازدهمین جشنواره ملی فیلم رضوی یزد در دهه کرامت امسال خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز "علی غیاثی ندوشن" در نشست اتاق فکر یازدهمین جشنواره ملی فیلم رضوی یزد، اظهار کرد: تاکنون سه دوره جشنواره ملی فیلم رضوی در این استان برگزار شده که در هر دوره، روند رو به رشد و تکاملی آن ادامه داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد که در این دوره نیز جشنواره ملی فیلم رضوی همچنان روند رو به رشد و تکاملی خود را داشته باشد.

این مسئول با بیان این که در دوره قبل، برگزاری این جشنواره توانست تحرک و پویایی را در بین هنرمندان سینمایی ایجاد کند، تصریح کرد: جشنواره ملی فیلم رضوی تاثیر عمیقی را در این حوزه بجا گذاشته است.

وی عنوان کرد: امیدوارم امسال هم این جشنواره با همکاری و همدلی بهتر همه هنرمندان سینمایی در سطح مطلوب و کامل‌تری برگزار شود.

مدیر کل ارشاد یزد در ادامه برگزاری کارگاه‌های آموزشی را از نقاط قوت جشنواره فیلم رضوی در سال گذشته دانست و گفت: آموزش نقش جدی را در رشد و ارتقاء هنرمندان ایفاء می‌کند.

غیاثی ندوشن در پایان بیان کرد: امسال همچنین قبل از برگزاری جشنواره ملی فیلم رضوی سعی خواهیم کرد با همکاری انجمن سینمای جوانان، هفته فیلم کوتاه رضوی را برگزار کنیم.

"ایوب هاشمی" نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) برگزاری جشنواره ملی فیلم رضوی را یکی از برنامه های مهم کشوری دانست و گفت: جشنواره ملی فیلم رضوی طی سال‌های اخیر به یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی و هنری در بین هنرمندان کشور شناخته شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که این جشنواره امسال نیز در یزد همانند سال‌های گذشته پربار و با شکوه برگزار شود.

به گزارش ایسنا، هاشمی گفت: به واسطه عملکرد مناسب جشنواره فیلم رضوی در سال گذشته طی ارزیابی‌های صورت گرفته، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تشویق و تقدیر قرار گرفت.

نماینده بنیاد بین المللی امام رضا(ع) افزود: فعالیت و کار سال گذشته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در برپایی دهمین دوره جشنواره ملی فیلم رضوی افتخارآمیز بود.

هاشمی تصریح کرد: استان یزد توان و پتانسیل‌های بالایی را در حوزه  فیلمسازی دارد که امیدواریم روند رو به رشد خود را در این حوزه ادامه دهد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت ۶۰ اتاق درمراکز و شهرستان‌های کشور، گفت: در دهه کرامت امسال، برنامه ی زیادی در کشور و ۷۰ کشور جهان با موضوع فرهنگ رضوی برپا خواهد شد.

به گفته وی، فرهنگ رضوی سلامت روحی و روانی جامعه را مرتفع خواهد کرد.

نماینده بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) گفت:خلاء‌های فرهنگی جامعه با ترویج فرهنگ رضوی پر و برطرف می‌شود.
 

بخش نظردهی بسته شده است..