مدیر کل اجتماعی استانداری یزد:

برنامه‌ریزی‌های اجتماعی بر مبنای امید تدوین شوند

no-thumbs

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد با اشاره به ضرورت برنامه‌های راهبردی در راستای ترویج فرهنگ زندگی سالم بین اقشار مختلف جامعه، گفت: برنامه‌ریزی‌های اجتماعی بر مبنای امید تدوین شوند.

به گزارش یزدی نیوز"مجید جوادیان‌زاده" در نشست هماهنگی اجرای طرح پایلوت خانواده سالم و بالنده استان،‌ با اشاره به مطرح شدن پنج آسیب اجتماعی اعتیاد، حاشیه‌نشینی، فساد و فحشا، طلاق و مناطق بحران‌خیز از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: آسیب‌های پنجگانه مطرح شده با یکدیگر ارتباط نزدیکی داشته و ایجاد هر کدام از آن‌ها، به افزایش آسیب دیگری منجر می‌شود .

وی با اشار ه به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های بومی در راستای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه، گفت: اجرای طرح خانواده سالم و بالنده از جمله اقدامات موثر در راستای پیشگیری از طلاق بین اقشار مختلف جامعه است.

جوادیان‌زاده تدوین برنامه‌ریزی‌های اجتماعی بر مبنای امید را از جمله موثرترین راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و ادامه داد:‌ رسانه‌های نقش مهمی در کاهش آسیب‌های فرهنگی ایفا می‌کنند.

به گزارش ایسنا،مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری راه‌اندازی ستاد ساماندهی، مدیریت اجتماعی و فرهنگی آسیب‌های اجتماعی را نشانه حساسیت این موضوع دانست و بیان کرد: بررسی علل و عوامل طلاق به صورت جامع، یکی از برنامه‌های مهم و دارای اولویت در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.
 

بخش نظردهی بسته شده است..