طالبی: بزرگترین حوزه انتخابیه کشور آماده خلق حماسه ای دیگر

رئیس ستاد انتخابات استان یزد از آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بزرگترین حوزه انتخابیه کشور خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز محمد علی طالبی اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده و برگ های تعرفه و اخذ رای نیز به میزان لازم تهیه شده است.
وی با اشاره به حضور حداکثری مردم استان در روز هفتم اسفند خاطرنشان ساخت: امید داریم تا در دهم اردیبهشت نیز شاهد حضور حداکثری مردم این حوزه باشیم.
طالبی یادآور شد: استان یزد از نظر نرخ مشارکت مردمی در دور اول جزو پنج استان برتر کشور شناخته شده است.
وی همچنین بر پرهیز از تبلیغات غیر قانونی توسط نامزدها تاکید و اضافه کرد:تبلیغات مورد رصد قرار گرفته و هرگونه خلاف، پیگیری قانونی دارد.
وی فاصله آراء در این حوزه را نزدیک پیش بینی کرد و اعلام داشت: سابقه قبلی انتخابات در این حوزه نشان داده است که آراء نامزدها نزدیک بوده لذا باید ناظرین و مجریان در پای صندوق های رای تلاش خود را انجام دهند تا انتخابات در سلامت کامل برگزار شود و منجر به ابطال صندوق رای نشود.
دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دهم اردیبهشت ماه در حوزه مهریز شامل بافق، بهاباد، ابرکوه، مهریز و خاتم برگزار می شود.
به گزارش ایرنا،انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ۱۳۹۴ برگزار شد و با شمارش آرای مردم استان یزد، در حوزه انتخابیه مهریز (بافق، ابرکوه، خاتم، بهاباد) محمدرضا صباغیان با ۲۷ هزار و ۴۸۳ معادل ۲۴.۵۷ درصد و محمدرضا بابایی با ۲۲ هزار و ۱۴۱ رای معادل ۱۹.۷۹ درصد بیشتر آرا را کسب کردند و انتخابات در این حوزه به دور دوم کشیده شد.
در دیگر حوزه های استان یزد نیز محمدرضا تابش، کمال دهقانی فیروزآبادی و سیدابوالفضل موسوی بیوکی به ترتیب از حوزه های اردکان، تفت (میبد و تفت) و یزد (یزد و اشکذر) به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

بخش نظردهی بسته شده است..