سه تقاطع غیرهمسطح در دستور کار شهرداری یزد

no-thumbs

معاون فنی و عمرانی شهرداری یزد از اجرای یک میلیون و ۱۰۰ هزار مترمربع آسفالت ریزی با هزینه ۳۳۰ میلیارد ریال در سال گذشته خبر داد و گفت: سه تقاطع غیر همسطح میدان آیت الله خاتمی، مهرآوران و شهید قهاری سعید در دستور کار امسال شهرداری قرار دارد.

به گزارش یزدی نیوز محمد رسول طهماسبی با بیان اینکه عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان آیت ا… خاتمی از حدود سه ماه پیش آغاز شده و مراحل اجرایی میدان آن تکمیل و ترافیک برقرار شده اظهار داشت: در حالی که پروژه در مرحله خاکبرداری قرار گرفته، مسیرهای رمپ و دسترسی زیرپل به دلیل وجود تأسیسات گاز بلوار دهه فجر تقریباً متوقف است تا جابجایی تأسیسات انجام شود.

وی افزود: توسط شهرداری یزد و با همکاری شرکت توزیع برق، تأسیسات برق در پروژه مذکورجابجا شده و به صورت شبکه برق زمینی به اجرا درآمده است. وامیدواریم  جابجایی تأسیسات گاز بلوار دهه فجر انجام شود.

طهماسبی تصریح کرد: جابجایی تأسیسات در بلوار مدرس هنوز انجام نشده، اما ما در حال حاضر تتمه شمع های این مسیر را حفر می کنیم که امیدوارم تا شش ماه آینده بتوانیم پروژه را تکمیل و به بهره برداری برسانیم

معاون فنی و عمرانی شهرداری یزد همچنین با یادآوری اینکه اصلاح هندسی و میدان دسترسی بلوار مناجات در سال گذشته در راستای اجرای تقاطع غیرهمسطح مهرآوران انجام شده اظهار داشت: با اعتبار پیش بینی شده در سالجاری، این پروژه ادامه می یابد و عملیات عمرانی آن در ماههای آینده اجرا می شود.

وی همچنین تقاطع سومی که امسال شهرداری در دستور کار دارد را تقاطع غیرهمسطح شهید قهاری سعید معرفی کرد و گفت: با توجه به اینکه شبکه اصلی آب در این مسیر است و شرکت آب و فاضلاب در حال جابجایی این تأسیسات می باشد، تقریبا عملیات اجرایی متوقف است.

محمد رسول طهماسبی ادامه داد: همچنین برق منطقه ای، کابلی در مسیر دارد که باید جابجا شود و این شرکت قول جابجایی آن را در ماههای آینده داده است.

تابناک یزد؛وی اظهار امیدواری کرد: پس از جابجایی تأسیسات ذکر شده، خاکبرداری تقاطع غیرهمسطح شهید قهاری سعید انجام و دسترسی بلوار مدرس به خیابان شهید جعفری باز شود.

طهماسبی همچنین درخصوص بلوار شهید قهاری سعید افزئد : این بلوار ادامه پل شهید قهاری سعید تا بلوار مدرس است که در دست اجراست و انشاا… در سالجاری به بهره برداری می رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری یزد علاوه بر این با اشاره به نهضت آسفالت در سال ۹۴ میزان آسفالت انجام شده را بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار مترمربع عنوان کرد که با هزینه ای بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال انجام شده است.
 

بخش نظردهی بسته شده است..