با ارسال نامه والدین دانش آموزان مطرح شد:

تنبیه بدنی دانش اموزان توسط معلم این بار در یزد

جمعی از خانواده های دانش آموزان یکی از دبستان های یزد در نامه ای به رئیس سازمان آموزش و پرورش استان از تنبیه بدنی فرزندان خود توسط معلمشان شکایت کردند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از تابناک یزد، جمعی از خانواده های دانش آموزان یکی از دبستان های یزد در نامه ای به رئیس سازمان آموزش و پرورش استان از تنبیه بدنی فرزندان خود توسط معلمشان شکایت کردند.
در این نامه که نسخه ای از آن در اختیار تابناک قرار گرفته جمعی از خانواده های پایه ششم دبستان […] در منطقه امامشهر یزد نوشته اند: یکی از معلمین بنام آقای ش. تاکنون چندین بار مبادرت به تنبیه بدنی فرزندانمان نموده و حتی به خانواده ها توهین کرده که با مراجعه به مدیر مدرسه و تذکر به ایشان نه تنها اقدام موثری صورت نگرفته بلکه علی رغم اذعان به بدرفتاری نامبرده با عنوان نمودن اینکه مقصر اداره است که این معلم را به زور اینجا فرستاده و تاکنون خسارت های زیادی بخاطر او متحمل شده ام ولی در نهایت به پشتیبانی از وی برخواسته و با عناوین مختلف از مراجعه والدین به اداره جلوگیری می نماید و گاهی نیز به تنبیه روحی دانش آموزان از قبیل جلوگیری از ورود به کلاس اقدام نموده اند. لذا با توجه به حساسیت زمانی و پایه تحصیلی و همچنین نزدیک بودن امتحانات خواهشمندیم جهت رسیدگی به موضوع تا نتیجه نهایی و در صورت امکان تعویض معلم دستور به اقدام صادر فرمایید.که مایه امتنان میباشد.
گفتنی است تابناک یزد این مسئله را از مسئولان آموزش و پرورش استان پیگیری خواهد کرد.

۲ دیدگاه

  • شهروند

    خیلی ممنون که چنین اخباری را پخش می کنید امیدوارم با پیگیری شما ایندفعه مسئولین اقدام مناسبی انجام دهند.

  • شهروند

    خیلی ممنون که چنین اخباری را پخش می کنید امیدوارم با پیگیری شما ایندفعه مسئولین اقدام مناسبی انجام دهند.