اختلاف نظر خلبان و سرکشیک:

سرگردانی مسافران پرواز مشهد- یزد

خلبان پرواز ۴۸۳ مشهد - یزد شرکت هواپیمایی ایران ایرتور جمعه شب به دلیل اختلاف نظر با سرکشیک این شرکت، مسافران را پیاده کرد و پرواز با حدود دو ساعت تاخیر انجام شد.

به گزارش یزدی نیوز برخی مسافران پرواز مشهد – یزدگفتند: خلبان این پرواز آنان را حین سوار شدن به هواپیما پیاده کرده و از سوار شدن مسافران ممانعت کرد.
به گفته آنان این پرواز که قرار بود ساعت ۱۹و ۴۵ دقیقه از مشهد به مقصد یزد انجام شود ابتدا با یک ساعت تاخیر مبادرت به سوار کردن مسافر کرد و سپس به علت اختلاف نظر خلبان با سرکشیک شرکت هواپیمایی و بازگرداندن مسافران، سرانجام در ساعت ۲۲ و ۱۰ دقیقه انجام شد.
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: پرواز مشهد – یزد شرکت هواپیمایی ایران ایرتور که قرار بود شب گذشته در ساعت ۱۹:۴۵ انجام شود به دلیل تاخیر ورود پرواز یزد به مشهد این شرکت با تاخیر مواجه شد.
حسن جعفری افزود: هواپیمایی که قرار بود پرواز مشهد – یزد را انجام دهد به جای ساعت ۱۹:۱۰ با تاخیر ۴۰ دقیقه ای در ساعت ۱۹:۵۰ در مشهد به زمین نشست.
وی اظهار کرد: دفتر شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در فرودگاه مشهد نیز پرواز مشهد – یزد را با یک ساعت تاخیر به ساعت ۲۰:۴۵ موکول کرد.
وی گفت: خلبان هواپیما بعد از فرود با اطلاع از اعلام تاخیر یک ساعته زمان بازگشت، به این امر معترض و مدعی می شود با نیم ساعت تاخیر نیز می توان مهیای پرواز بعدی شد.
جعفری افزود: اختلاف نظر خلبان و سرکشیک شرکت هواپیمایی موجب شد خلبان، مسافران در حال سوار شدن به هواپیما را از روی پله ها برگرداند.
وی اظهار کرد: پس از مدتی با عذرخواهی سرکشیک از خلبان و حل این اختلاف نظر، پرواز به جای ۶۰ دقیقه تاخیر با ۱۵۰ دقیقه تاخیر در ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه انجام و عازم یزد شد.
به گزارش «تابناک یزد»،فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد روزانه به طور متوسط بین ۱۶۰ تا ۱۸۰ پرواز ورودی و خروجی دارد که در ایام اوج مسافر به ۲۲۰ تا ۲۴۰ پرواز نیز می رسد.
این فرودگاه بعد از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرتردد کشور است .
 

بخش نظردهی بسته شده است..