رییس جدید آموزش و پرورش نیر معرفی شد

no-thumbs

مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش‌ و پرورش بخش نیر شهرستان تفت برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، امام‌جمعه نیر، فرماندار تفت و جمعی دیگر از مسئولان استانی و محلی رئیس جدید آموزش‌وپرورش منطقه نیر شهرستان تفت معرفی شد.

برزگری رئیس قبلی آموزش‌وپرورش نیر در ابتدای این مراسم با تجلیل از همه‌کسانی که در این مدت با آموزش‌وپرورش همکاری داشتند، گزارشی کوتاه از فعالیت‌های خود در این مدت ارائه کرد.

 فرماندار تفت نیز در این مراسم بابیان اینکه آموزش‌وپرورش را نمی‌توان یک دستگاه دولتی به‌حساب آورد ،گفت : به آموزش‌وپرورش به‌عنوان یک فرا دستگاه نگریسته می‌شود و انتظارات از این دستگاه بسیار است.

محمود زارع رشکوئیه با تشکر از زحمات «برزگری» رئیس قبلی آموزش‌وپرورش نیر، رمز موفقیت وی را تواضع و فروتنی،خوش‌اخلاقی و انضباط در کار دانست.

حجت‌الاسلام دهقان پور، امام‌جمعه نیر هم از زحمات چندین ساله «برزگری» تشکر و اظهار امیدواری کرد: انشا الله رئیس جدید بتواند با استفاده از تجربیات به‌جامانده در این پست موفق باشد.

در ادامه شیرزاد، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان با تقدیر و تشکر از زحمات «برزگری»، «شعبان الهام‌بخش» را به‌عنوان رئیس جدید آموزش‌وپرورش منطقه معرفی کرد.

در پایان پس از تقدیر و تشکر دستگاه‌ها از زحمات برزگری ، حکم الهام‌بخش توسط امام‌جمعه نیر به وی اعطا شد.
گفتنی است الهام‌بخش قبل از این مسئولیت در پست حراست آموزش‌وپرورش نیر مشغول به خدمت بوده است

بخش نظردهی بسته شده است..