امام جمعه یزد:

یزد نیازمند ترسیم افق جدید/ قطار درون شهر، به زیر زمین منتقل شود

رئیس، معاونان و مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با امام جمعه یزد دیدار کردند.

به گزارش یزدی نیوز مسئولان سازمان مدیریت باحضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، با آیت ا… ناصری دیدار کردند و آغاز سال نو را به وی تبریک گفتند.

آیت ا… ناصری در این دیدار با تبریک سال نو و آرزوی توفیق برای مدیران بمنظور خدمت هرچه بیشتر به مردم، بر اهمیت جذب کامل و سریع اعتبارات سفر رئیس جمهوری به یزد تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مسئله آب باید بطور ویژه پیگیری شود، خواستار همگرایی همه مسئولان در پیگیری و تحقق این امر شد.

آیت ا… ناصری همچین از سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواست تا در جذب اعتبارات فرهنگی ‌‌نهایت تلاش خود را بکار گیرد.

امام جمعه یزد در ادامه سخنان خود اشاره‌ای به طرح‌های مورد نظر خود نظیر مصلا و میدان بزرگ شهر یزد داشت و پیشنهاد جابجایی خط راه آهن درون شهر را مطرح نمود.

آیت ا… ناصری گفت: پیشنهاد بنده در این خصوص این است تا خط راه آهن به مانند مترو به زیر زمین منتقل شود، که در نتیجه زمین‌های بسیاری در شهر با این انتقال خط، آزاد خواهد شد.

امام جمعه یزد افزود: خط راه آهن، شهر را به دو بخش تقسیم کرده که با اینجابجایی، در بخش قابل توجهی از شهر، رونق ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسئولان طرح‌های عمرانی جدید عام المنفعه را در شهر یزد دنبال کنند، گفت: شهر به طرح‌هایی نیاز دارد که نگاه به یزد را متحول کند.

امام جمعه یزد در پایان، بر حفظ بافت تاریخی و میراث فرهنگی یزد تاکید کرد. وی ابراز امیدواری کرد تا سازمان مدیریت نقش هدایت‌گری خود را در مسائل مهم استان ایفا کند و با پیگیری طرح‌های بزرگ و عظیم، افق جدیدی برای یزد در نظر گرفته شود.

 

۱ دیدگاه

  • پيشنهاد

    بالاخره يك حرف درست و حسابي از امام جمعه يزد شنيديم. واقعأ عاليه اگه راه آهن يعني قسمت درون شهرش رو زيرزميني كنن و بعد از خروج از شهر بياد رو. يا اگه هزينش بالاست فضاي دور ريل درون شهر رو درختكاري و فضاي سبز كنن و يك خط به ريل اضافه كنن با قطاري شكيل تا شهروندان و توريست ها از اون بتونن براي سفرهاي درون شهري استفاده كنن. مثلأ فردي از خيابان كاشاني ميتونه با اين قطار شهري بره تا همافر و امامشهر و تا اون سر شهر و يا حتي ميبد و اردكان و همينطور بالعكس. بنظرم طرح خوبي ميشه و شديدأ استقبال ميشه. تفكر در كار نيست همه در فكر چيزهاي ديگن متاسفانه