آذریزدی با قصه‌هایش به مسافران نوروزی معرفی می شود

no-thumbs

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اهمیت معرفی چهره‌های شاخص ادبی و هنری در یزد، گفت: مهدی آذریزدی، پدر ادبیات کودک و نوجوان به مسافران نوروزی معرفی می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز ”دشتی” عنوان کرد: سی‌دی صوتی قصه‌های مهدی آذریزدی، پدر ادبیات کودکان و نوجوان ایران زمین در بین مردم یزد و مسافران نوروزی توزیع می‌شود.

وی افزود: این سی‌دی شامل قصه‌های آذریزدی به ویژه داستان‌هایی از ”قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب” است که از سوی سازمان فرهنگی ورزشی یزد تهیه شده و در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای برنامه‌های شاد در ایام نوروز در یزد خبر داد و بیان کرد: جشنواره نوروز یزد با حضور هنرمندان برجسته استان یزد به ویژه هنرمندان کمدین، از ۲۹ اسفندماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز، هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در پارک هفتم تیر در خیابان کاشانی برگزار می‌شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: امسال سال خوشامدگویی به یزد نامگذاری شده بنابراین تلاش شده در این سال، برنامه‌های جذابی برای گردشگران و مردم یزد اجرا شود تا در قالب این برنامه‌ها، فرهنگ، آداب، رسوم و ویژگی‌های شاخص مردم یزد به مسافران معرفی شود.

به گزارش ایسنا، دشتی از حضور بیش از ۴۰ هنرمند و هنرنمایی آنها خبر داد و افزود: علاوه بر این، جشنواره لبخند کویر نیز ویژه ایام نوروز هر شب در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود و کمدین‌های مشهور یزد در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
 

بخش نظردهی بسته شده است..