حضور ۳۰ هزار مسافر نوروزی در شهرستان مهریز

به گزارش یزدی نیوزرییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مهریز از حضور افزون بر ۳۰ هزار مسافر و مهمان نوروزی از اقصی نقاط کشور به این شهرستان در تعطیلات امسال خبر داد .

محمدرضا فلاحتی افزود: این مسافران با ورود به شهرستان مهریز به ترتیب از تفرجگاه تاریخی و تفریحی غربال بیز ، باغ جهانی پهلوانپور و روستای سریزد دیدن کردند .

وی اضافه کرد: همچنین کوه ریگ ، مجموعه تاریخی و مذهبی مهرپادین ، خانه اخوان طباطبایی ، روستاهای ییلاقی میانکوه و آثار تاریخی بخش مرکزی مهریز نیز مورد بازدید مسافران قرار گرفته است .
رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهریز همچنین از اسکان شش هزار و ۳۲۴ نفر در مدارس و برخی محل های اقامتی زیر پوشش میراث فرهنگی خبر داد .
فلاحتی اظهار داشت: هر چند چشمه غربال بیز در کنار روستای زیبای مدوار خشک است ولی همه روزه شاهد حضور جمع زیادی از مسافران و مهمانان در این منطقه ییلاقی هستیم.
وی افزود: خوشبختانه هماهنگی بین دستگاه های اجرایی خدمات رسان در شهرستان مهریز با قوت ادامه دارد و بر اساس برنامه ریزی بعمل آمده تا پایان سیزده نوروز ادامه دارد .
شهرستان مهریز با ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد و دارای حدود ۵۰۰ اثر تاریخی و فرهنگی و مناطق تفریحی و ییلاقی زیادی است .
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..