فرماندار یزد در جمع اعضای هیأت ورزش های همگانی:

توجه به امر ورزش یکی از اولویت های شهرستان یزد بوده است

فرماندار یزد گفت: پرداختن به امر ورزش برای همه مردم واجب است و یکی از مهمترین ویژگی های ورزش های همگانی این است که همه مردم در هر سنی می توانند به آن بپردازند.

به گزارش یزدی نیوز، در مراسمی با حضور فرماندار یزد، معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان از اعضای هیأت ورزشهای همگانی شهرستان یزد تجلیل شد.

" محمود شاکری شمسی " در این جلسه با تقدیر از تلاش های اعضای هیأت ورزشهای همگانی شهرستان در اجرای برنامه های متنوع در سال ۹۴ اظهار داشت: پرداختن به امر ورزش برای همه مردم واجب است و یکی از مهمترین ویژگی های ورزش های همگانی این است که همه مردم در هر سنی می توانند به آن بپردازند.

فرماندار یزد با بیان اینکه ورزش های همگانی به سبب گستردگی رشته های آن دارای طرفداران بیشتری نسبت به سایر ورزش ها است افزود: در رشته های ورزش های همگانی می توان با صرف هزینه هایی کمتر نسبت به سایر رشته های ورزشی جامعه هدف بیشتری را تحت پوشش قرار داد.

وی با اشاره به آمار هیأت پزشکی ورزشی استان مبنی بر اینکه آمار بانوان ورزشکار رسمی در استان نسبت با آمار رزشکاران مرد بیشتر است تصریح کرد: در حال حاضر بانوان در حوزه های مختلف پیشتاز بوده و قطعاً حضور آن ها در این امر می تواند به توسعه ورزش حرفه ای و همگانی در سطح جامعه کمک کند.

" شاکری شمسی " با اعلام اینکه در مدت دو سال گذشته توجه به امر ورزش به عنوان یکی از اولویت های شهرستان بوده است گفت: یکی از مهمترین برنامه هایی که در این مدت انجام شده ورزش همگانی مدیران ادارات و نهادهای شهرستان در یکی از روزهای هفته بوده است که با حضور آنها در جمع مردم ضمن تقویت فضای همدلی مردم و مسئولین برخی از مسائل و مشکلات بوستان ها و پارک ها نیز حل شده است.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان ورزش را نیاز جامعه امروز دانست و تصریح کرد: در یزد به لحاظ برخی از ویژگی ها بیشتر باید به امر ورزش توجه شود.

فرماندار یزد در پایان بی تحرکی را به عنوان مهمترین مشکل مردم یزد دانست و خاطرنشان کرد: این مشکل باعث شده تا یزد بالاترین آمار را در دیابت و بیماری های قلبی و عروقی در سطح کشور دارا باشد.

وی تصریح کرد: در این راستا هیأت ورزش های همگانی شهرستان باید طرح هایی را برای حضور مردم در ورزش های صبحگاهی و پیاده روی خانوادگی در سطح محلات برگزار نماید.

 

بخش نظردهی بسته شده است..